י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"בריון שחובט ביריב כפות"

עד המדינה מבטיח לעיתונאי: "אחרי העדות אענה"

פרשן חדשות 13 תקף את עד המדינה, והזכיר שבגלל עדותו נתניהו הועמד לדין ולכן תומכיו צריכים לממן לו את המשפט. פילבר השיב: "אני מכבד את הוראות גופי החקירה; יש לכם חודשיים לפזר תרעלה" 

עד המדינה מבטיח לעיתונאי: "אחרי העדות אענה"
ברוך קרא/שלמה פילבר צילום: משה שי/מרים אלסטר, פלאש 90

עד המדינה בתיקי נתניהו, שלמה פילבר, ופרשן המשפט של 'חדשות 13', ברוך קרא, התעמתו בצל קמפיין גיוס ההמונים לטובת מימון משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בה בעת שהוא מנהל מגעים להסדר טיעון עם פרקליטות המדינה לסיום הסאגה.

פילבר השיב בחשבון הטוויטר שלו לביקורת על המימון: "‏אתם יודעים למה רוב המשתתפים בגיוס ההמונים של ינון מגל הם 'עניים' (רוב העם)? כי מרבית ה'עשירים' לא מוכנים לתרום, אם לא עושים להם מספיק כבוד בתמורה".

ברוך קרא הגיב לו ועקץ: "‏וצריך גם להוסיף שהמחווה היפה הזאת לא היתה מתאפשרת לולא עדי המדינה שבזכותם הוגש כתב האישום ובזכותם מתנהל משפט שבו הנאשם צריך לממן את הגנתו".

"‏‎ארבע שנים וחצי, אני מכבד את הוראות גופי החקירה לא להגיב, כשאתה ועשרות 'עיתונאים' כמוך מפיצים בנתיים חלקי מידע מטעה ושגוי. אחרי העדות אענה", הבטיח פילבר. "עד אז יש לכם עוד חודשיים להמשיך לפזר תרעלה מגמתית. מבטיח לעמת אותך בעתיד עם לא מעט מבוכות ששידרת".

הפרשן המשפטי ענה: "‏‎הכל טוב, פשוט הסטנדינג שלך בציוץ הזה נראה לי מעט פתטי. אם לא הודיעו לך אז אתה עד מדינה בתיק: מדינת ישראל נ׳ בנימין נתניהו. במלים פשוטות, קיבלת חסינות ממעשים עברייניים שביצעת תמורת עדות נגד נתניהו. האם יש פרט שאינו נכון בציוץ זה?".

"‏‎גם על זה תקבל תשובה מנומקת וברורה בעתיד. כמו שאמרתי עד אז תמשיך לעלות למגרש ולתת הופעה של בריון שחובט ביריב כפות. ושומע את צהלות ההמון הבלפוריסטי הנבער. כאמור נדבר כשאוכל!", סיכם פילבר.

ברוך קרא שלמה פילבר משפטו של בנימין נתניהו עד מדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד