י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
4 מחלימים משתחררים היום

חולה הקורונה הקשיש ביותר בבית החולים, בן 107

בבית החולים הרצוג שבירושלים מעדכנים היום בבשורה אופטימית כי ארבעה חולי קורונה שמצבם הוגדר באורח 'קשה', צפויים להשתחרר היום לאחר שהחלימו | כמו כן, חולה הקורונה המבוגר ביותר בבית החולים הוא בן - 107 

חולה הקורונה הקשיש ביותר בבית החולים, בן 107
מחלקת קורונה בבי"ח הרצוג צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בבית החולים הרצוג שבירושלים, מעדכנים היום (שלישי) בבשורה אופטימית. ארבעה חולי קורונה שמצבם הוגדר באורח 'קשה', צפויים להשתחרר היום לאחר שהחלימו. 

בינתיים, בשלוש מחלקות הקורונה בבית החולים, המסוגלות לקלוט עד 100 חולים, מאושפזים נכון לרגע זה - 82 חולי קורונה, מחציתם במצב קשה. החולה הקשיש ביותר בבית החולים הוא בן 107. 

בהמשך היום, צפויים להתקבל במחלקות חולים חדשים, במטרה להקל על העומסים בתי החולים האחרים בעיר, שערי צדק והדסה. 

בתוך כך, 43 אנשי צוות בבית החולים - חולים או מצויים בבידוד, ביניהם, אחיות ואחים ראשיים של מחלקות, אחראי לוגיסטיקה ותפעול, וכן רופאות ורופאים. 

בד בבד, עדכן היום (שלישי) משרד הבריאות את מספרי-מאושפזי הקורונה, בכלל בתי החולים ברחבי הארץ. לפי שעה, מאושפזים 498 חולי קורונה שמצבם מוגדר קשה. מתוכם מצבם של 135 מוגדר קריטי. ו-100 מחוברים למכשיר ההנשמה.

כמו כן, ישנם לא עלינו 13 מחוברים למכשיר האקמו-לב ריאה. 161 מאושפזים מוגדרים במצב בינוני, 746 במצב קל. עד כה, נפטרו במצטבר מאז תחילת המגפה, כ-8,340 קורבנות לא עלינו.

מספר אנשי הצוות ממערכת הבריאות שמוגדרים מאומתים, או נכנסו לבידוד מסיבה אחרת עומד על - 8129 איש. 

קורונה אומיקרון מכשיר אקמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד