י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"זה הזמן להשקיע"

מגדלי יוקרה בשכונה החדשה: כך החרדים דואגים לעתיד הילדים

דואגים לעתיד הילדים: עם ₪189,000 תרכשו קרקע המקנה זכות לדירה במגדלי מגורים בשכונה החדשה בפרדס חנה - כרכור 

מגדלי יוקרה בשכונה החדשה: כך החרדים דואגים לעתיד הילדים
מגדלי מגורים. אלוסטרציה צילום: Gili Yaari / Flash90

פרדס חנה-כרכור נחשבת מזה שנים כאחד היישובים המבוקשים ביותר, הרבה בזכות מיקומה הנדיר, האוכלוסייה האיכותית והנגישות הנוחה אל כל צירי התנועה המרכזיים - כביש 6 ותחנת הרכבת המקומית. כעת זו ההזדמנות שלכם לרכוש קרקע רשומה בטאבו במרקם עירוני עם פוטנציאל לרווח משמעותי במיוחד אשר צפוי להגיע לפי 3-4, במחיר פריסייל של החל מ- ₪189,000 בלבד!

למעלה מ- 600 משפחות כבר רכשו קרקע במיקום המיוחד בפרדס חנה. רוב המשפחות רכשו את הקרקע מתוך מחשבה להעתיק את מקום מגוריהם מאזור המרכז אל פרדס חנה וליהנות מהאווירה הייחודית, איכות החיים הירוקה, השקט והשלווה.

זו רק ההתחלה - זה הזמן להשקיע

מעבר ליתרונות הרבים אשר ציינו, מחירי הקרקעות בפרדס חנה הכפילו את עצמם בעשור האחרון ומגמת מחירי הקרקעות נמצאת במגמה ברורה - המשך עלייה. עם הפשרת הקרקע עומדות בפני הרוכשים שתי אפשרויות - האחת מכירת הקרקע ברווח של פי 3-4 מעלות הקנייה, השנייה הינה האפשרות להתקדם אל המשך הבנייה ולהבטיח לעצמם דירת יוקרה מיוחדת בפרדס חנה ולמעשה להכפיל את הרווח לאחר הוצאות הבנייה.

פרט נוסף אליו חשוב לשים לב: הקרקע מוגדרת בתכנית המתאר הארצית, תמ״א 35, כקרקע בעלת מרקם עירוני. המשמעות היא שסיכויי ההפשרה של הקרקע גבוהים במיוחד ביחס לקרקעות אחרות. לכך נוסיף גם את העובדה שמועצת פרדס חנה-כרכור עושה את מירב המאמצים על מנת לקדם את הפשרת הקרקעות בהקדם האפשרי, זאת בכדי להגדיל את הסיכוי לכך שהקרקעות יופשרו בעתיד הקרוב. הנהנים העיקריים מכך יהיו המשקיעים מהירי ההחלטה אשר יוכלו לממש רווחים מהירים.

זו ההזדמנות שלכם, הן כשמשקיעים והן כבעלי משפחה, לדאוג לעתידכם ולמחר של ילדיכם – השקעה היום פירושה רווח משמעותי בעתיד!

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

פרדס חנה קרקע להשקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד