כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הוועדה למען השבת: שטראוס לא תשנה הכללים

בעקבות דבריו של מנכ"ל שטראוס, לפיהם באם מפעלי החברה יופעלו בשבת המחיר לצרכן יירד - ה'ועדה למען השבת' מפרסמת מודעה: "שטראוס לא תשנה מדיניות"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

בעקבות פרסום דבריו של מנכ"ל שטראוס, לפיהם אם מפעלי החברה יפעלו בשבת, המחיר לצרכן יירד וכי בחברה מצאו פיתרון "לפתוח את המפעלים בשבתות עם עובדים לא יהודים" - ועדת הרבנים למען קדושת השבת מפרסמת הבהרה.

בשלושת היומנים החרדיים – המודיע, יתד נאמן והמבשר – מתפרסמת מודעה לפיה "בעקבות פרסומים בתקשורת על כך שחברת 'שטראוס' משנה כביכול את מדיניותה בעניין שמירת השבת, הובהר אמש על ידי הנהלת שטראוס לרבני 'ועדת השבת' כי היא מחויבת ומכבדת את ערכי השבת וממשיכה במסורת הנהוגה במפעליה בכל רחבי הארץ אשר שעריהם נסגרים בערב שבת קודש".

המודעה, החתומה על ידי מזכירות 'ועדת הרבנים', מדווחת כי "חברת 'שטראוס' לא תבצע שום שינוי במדיניותה ותמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם ועדי הכשרות השונים והרבנים שליט"א עמם היא עובדת באופן יומיומי מלא והדוק".

מנכ"ל שטראוס, גדי לסין, נשא דברים בכנס של איגוד תעשיות המזון שהתקיים ביום ג' בתל אביב. בהתייחסו לירידה בצריכה בישראל אמר כי אחת הסיבות לכך היא כי "מדינת ישראל שומרת על הדת. כאשר ב-15% משעות השבוע המכונות במפעלים ישנות, והעובדים לא עובדים – זה עולה לנו 8% במחיר לצרכן".

לסין סיפר כי "פנינו לנפתלי בנט, שאמר שיש פתרון. לשטראוס יש כ-40 מפעלים ברחבי העולם, כולם עובדים בשבת, ולכולם יש כשרות מהודרת, כמו למשל מפעל הסלטים בארה"ב. בישראל מצאנו פתרון לפתוח את המפעלים בשבתות עם עובדים לא יהודים".
שטראוס ועדת השבת מודעה מפעלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד