ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
זינוק משמעותי בתחלואה

באיחור של יומיים: משרד הבריאות מפרסם את נתוני המאומתים

לאחר שמספר המאומתים היומי לא עודכן ע"י משרד הבריאות במשך יומיים, עדכנים הערב את הנתונים ליומיים האחרונים | מוקדם יותר היום עדכן משרד הבריאות כי ישנם 498 מאושפזים חולי קורונה שמצבם מוגדר כעת קשה | "עושים מאמצים לעדכן את תמונת המצב (הדשבורד) בהקדם"

באיחור של יומיים: משרד הבריאות מפרסם את נתוני המאומתים
מעבדת בדיקות צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר שמשרד הבריאות לא פרסם ביומיים האחרונים את נתוני המאומתים לקורונה, לפחות אלו שנבדקו, בניגוד למצב שהיה עד כה, בו הנתונים עודכנו באתר המשרד כל מספר שעות, מעדכן הערב (שלישי) המשרד את הנתונים.

לפי נתוני משרד הבריאות, במהלך היומיים האחרונים זוהו 127 אלף מאומתים חדשים בישראל - 62 אלף ביום ראשון, ו-65 אלף אתמול, יום שני.

בתוך כך, הודיע משרד הבריאות כי הוא "עושה מאמצים לעדכן את תמונת המצב (הדשבורד) בהקדם", מדובר באתר המשרד בו התעדכנו מרבית נתוני התחלואה מדי יום. 

מוקדם יותר היום עדכן משרד הבריאות כי ישנם 498 מאושפזים חולי קורונה שמצבם מוגדר קשה. מתוכם מצבם של 135 מוגדר קריטי. ו-100 מחוברים למכשיר ההנשמה.

כמו כן, ישנם לא עלינו 13 מחוברים לאקמו. 161 מאושפזים מוגדרים במצב בינוני, 746 במצב קל. עד כה, נפטרו במצטבר מאז תחילת המגפה, כ-8,340 קורבנות לא עלינו.

מספר אנשי הצוות ממערכת הבריאות שמוגדרים מאומתים, או נכנסו לבידוד מסיבה אחרת עומד על - 8129 איש. 

במקביל, ועל אף הפרסומים הפסימיים אודות יעילותו הנמוכה יחסית מול האומיקרון, ישנם כ-558,661 מתחסנים במנה הרביעית, מספר גבוה במיוחד ביחס לפרק הזמן הקצר מאז החל המבצע הרביעי.

כמו כן, ישנם 4,405,984 מתחסנים במנה שלישית. 6,031,267 מתחסנים במנה שנייה. ו-6,676,541 מתחסנים במנה ראשונה.

 

 

עדכון קורונה יומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד