ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
המגעים הוקפאו

היועמ"ש מנדלבליט נסוג? בכיר בפרקליטות: "סיכוי קלוש"

לאחר ימים אינטנסיביים של מו"מ בנוגע לעסקת טיעון בין היועמ"ש לנתניהו, מתפרסם הערב כי מנדלבליט קיבל רגליים קרות גם בגלל הביקורת על המהלך וכן הוא סובר כי בזמן שנותר לו הוא לא יספיק להגיע להסכם. סביבת נתניהו: "נדרשים יומיים של עבודה"

היועמ"ש מנדלבליט נסוג? בכיר בפרקליטות: "סיכוי קלוש"
היועמ"ש אביחי מנדלבליט צילום: פלאש 90

לאחר ימים בהם נערכו מגעים קדחתניים בין נציגיו של ראש האופוזיציה נתניהו ליועמ"ש מנדלבליט במטרה לחתום על הסדר טיעון, מדווח הערב (שלישי) ברוך קרא ב'חדשות 13' כי המגעים הוקפאו לעת עתה, בגלל שהיועמ"ש מנדלבליט הקשיח את עמדתו בנוגע לפשרה בסוגיית הקלון.

לפי הדיווח, הפרקליטות והיועמ"ש מחכים עדיין לתשובת נתניהו בנושא הקלון - שמבחינתם מהווה סף תנאי למשא ומתן. מצד שני, מכיוונו של נתניהו מצפים לפגישה נוספת כדי לדון בדברים מבלי להגיד בבירור שהם מוכנים לקלון.

במשרד המשפטים אומרים היום שמנדלבליט "התקרר" מהסדר הטיעון גם בגלל שהוא אינו ריאלי בחלון הזמן שנותר לו בקדנציה (עד סוף החודש), וכן בגלל הביקורות לאחר פרסום העובדה שמתנהל משא ומתן בין הצדדים.

לפי הפרשן רביב דרוקר, בסביבת נתניהו טוענים כי ניתן להגיע להסדר בחלון הזמן הזה וכי נדרשים "יומיים של עבודה אינטנסיבית בלבד, ובעיקר אומץ".

בכיר בפרקליטות אמר לחדשות 12 כי הסיכוי עכשיו להסדר הוא קלוש ביותר וכי "כל יום שעובר מקטין מאוד את ההיתכנות להגיע לכך". לדברי אותו בכיר, "למעשה באופן אמיתי הוא לא קיים – זה לא קורה. זה לא שיש פיצוץ, אין כלום".

אמש פורסם כי המתנגדת העיקרית לעסקה היא רעייתו שרה, שצוטטה אמש (שני) ב'חדשות 12' כמי שמתריעה מפני האפשרות שבפרקליטות יפוצצו את העסקה לאחר שראש הממשלה לשעבר יודה בסעיפי האישום ובכך יתגלה קלונו ברבים.

אביחי מנדלבליט בנימין נתניהו הסדר טיעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד