י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תחלואה מסוכנת

ה-CDC ממליץ לאמריקנים: אל תטוסו לישראל

בעקבות נתוני התחלואה הגבוהים בישראל, מזהיר הערב המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) מטיסה לישראל | ה-CDC העלה בשתי רמות את הסיכון להידבקות בנגיף במהלך ביקור בישראל - מ"נמוך" ל"גבוה" | האזהרה יצאה על מספר מדינות נוספות 

ה-CDC ממליץ לאמריקנים: אל תטוסו לישראל
מטוסים של חברת 'אמריקן איירליינס' צילום: unsplash

בעקבות נתוני התחלואה הגבוהים, מזהיר הערב (שלישי) ‏המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) מטיסה לישראל. ה-CDC העלה בשתי רמות את הסיכון להידבקות בנגיף במהלך ביקור בישראל, מ"נמוך" ל"גבוה". 

מדובר ברמת הסיכון השלישית, אך לא הגבוהה ביותר. "מבקרים לא מחוסנים צריכים להימנע מביקורים שמוגדרים "לא נחוצים'", המליצו הערב ב-CDC. כמו כן, הוציאה ארה"ב המלצה דומה על מספר מדינות נוספות. 

בתוך כך, לאחר שמשרד הבריאות לא פרסם ביומיים האחרונים את נתוני המאומתים לקורונה, לפחות אלו שנבדקו, בניגוד למצב שהיה עד כה, בו הנתונים עודכנו באתר המשרד כל מספר שעות, עדכן הערב (שלישי) המשרד את הנתונים.

לפי נתוני משרד הבריאות, במהלך היומיים האחרונים זוהו 127 אלף מאומתים חדשים בישראל - 62 אלף ביום ראשון, ו-65 אלף אתמול, יום שני.

כמו כן, הודיע משרד הבריאות כי הוא "עושה מאמצים לעדכן את תמונת המצב (הדשבורד) בהקדם", מדובר באתר המשרד בו התעדכנו מרבית נתוני התחלואה מדי יום. 

מוקדם יותר, עדכן משרד הבריאות כי ישנם 498 מאושפזים חולי קורונה שמצבם מוגדר קשה. מתוכם מצבם של 135 מוגדר קריטי. ו-100 מחוברים למכשיר ההנשמה.

וכן כי ישנם לא עלינו 13 מחוברים לאקמו. 161 מאושפזים מוגדרים במצב בינוני, 746 במצב קל. עד כה, נפטרו במצטבר מאז תחילת המגפה, כ-8,340 קורבנות לא עלינו.

מספר אנשי הצוות ממערכת הבריאות שמוגדרים מאומתים, או נכנסו לבידוד מסיבה אחרת עומד על - 8129 איש. 

קורונה ארה"ב CDC ישראל אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד