י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התפשטות האומיקרון

בהוראת הסבא: האבא לא הגיע לחתונה של הבן

בצעד חריג ונדיר יצא הגאון רבי אביגדור נבנצל מביתו לחתונת נכדו, הסיבה: אבי החתן התגלה כחיובי לנגיף הקורונה ובהוראת הסבא הוא נשאר בביתו למרות היום הגדול בו מתחתן בנו. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים' 

בהוראת הסבא: האבא לא הגיע לחתונה של הבן
במעמד החופה לנכד הרב נבנצל צילום: באדיבות המצלם

ביום ראשון השבוע התקיימה בבני ברק שמחת החתונה לנכדו של רב העיר העתיקה, הגאון רבי אביגדור נבנצל, מזקני רבני ישראל, בן לבנו הג"ר חזקיהו ראש הכוללים בצלו של היכל, החתן הבה"ח מרדכי לייב נבנצל הוא מבחירי ישיבת פוניבז'.

בשעות הבוקר של יום החתונה אבי החתן החל לפתח תסמינים של קורונה ולאחר שעשה בדיקה התגלה כחיובי לאומיקרון. האב שלח לשאול את אביו הגר"א נבנצאל כיצד לנהוג ביחס לחתונה של בנו, הרב נבנצאל הורה לבנו שעליו להישאר בביתו ולא להשתתף בחתונה, אך הוסיף שבכדי שלא תפגע שמחת החתן, הוא יגיע בעצמו להשתתף בחתונה.

הדבר נחשב כחריג מאוד מחמת שהגר"א נבנצאל נחשב כמחמיר גדול בכל ענייני הקורונה, ומתחילת התפשטות המגפה מיעט לצאת מביתו באופן כללי ובמיוחד מחוץ לעיר, כך שהשתתפותו בשמחה נחשבת כחריגה מאוד ובפרט שהחתונה התקיימה באולמי היכלי מלכות בבני ברק.

מי שהוביל את החתן לחופה היה הסבא מצד האמא הגאון רבי משה מן מרבני דגל התורה בירושלים, כשבברכת ברכה אחריתא בחופה כובד הסבא הגאון רבי אביגדור נבנצל.

הרב אביגדור נבנצל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד