ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בהלה במדינה

סין קוראת לעטות מסכה וכפפות בעת פתיחת דואר

סין ממליצה לאזרחיה לפתוח חבילות דואר במיוחד מחו"ל, עם כפפות ומסכה, לאחר שהרשויות הכריזו שהמקרה הראשון של אומיקרון נמצא בבייג'ינג, וכנראה הגיע דרך חבילה שהגיעה מקנדה

סין קוראת לעטות מסכה וכפפות בעת פתיחת דואר
אילוסטרציה צילום: pexels

הרשויות בסין הבהירו כי הן יגבירו את חיטוי הדואר שמגיע מחו"ל והורו לעובדי הדואר המטפלים בדואר להיות מחוסנים במלואם. אמצעי הזהירות מגיעים פחות משלושה שבועות לפני שסין פותחת את משחקי החורף האולימפיים, ופועלת בכמה ערים למגר התפרצויות חדשות של זיהומי נגיף הקורונה.

סין נקטה בחודשים האחרונים הגבלות קורונה קפדניות, ממש באכזריות כדי לשלוט בכל עלייה במספר המקרים לפני המשחקים, והכניסה מיליונים לסגר מהיר לאחר זיהוי של קומץ מקרים.

ההוראות לאזרחים הן: "לצמצם רכישות של סחורות מחו"ל או קבלת דואר מחו"ל", כך פורסם בערוץ השידור הממלכתי. "להקפיד להגן על עצמך במהלך מסירות חבילות פנים אל פנים עם מסכות וכפפות, ולפתוח את החבילה בחוץ". גורמי בריאות אמרו שהאדם שנמצא עם אומיקרון, פתח חבילה מקנדה שהגיעה דרך ארצות הברית.

לשכת הדואר הממלכתית פרסמה ביום שני הודעה לפיה יש לחטא דואר בינלאומי לאחר שהגיע לסין, ועובדים שמעבירים דואר בינלאומי חייבים לקבל חיסוני קורונה באופן מלא כולל חיסון הבוסטר.

סין אומיקרון מסכות כפפות דואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד