י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תקלה בהוט מובייל: אין שירות ללקוחות ברחבי הארץ

לקוחות באזורים שונים לא מצליחים להוציא ולקבל שיחות, או לגלוש באינטרנט לסירוגין • הוט מובייל: "הנושא בטיפול, עושים מירב המאמצים להחזיר השירות בהקדם"

צילום אילוסטרציה: אבי דאהן
צילום אילוסטרציה: אבי דאהן

יום אחרי שחגגה 500 אלף לקוחות - תקלה ברשת הסלולר של הוט מובייל משבשת לחלק גדול מלקוחותיה את השירות. ל'גלובס' נודע, כי לקוחות ברחבי הארץ לא מצליחים להוציא או לקבל שיחות, או לגלוש באינטרנט, לסירוגין.

מהוט מובייל נמסר בתגובה: "אכן ישנה תקלה בעקבותיה חלק מלקוחות הוט מובייל באזורים שונים בארץ חווים אי זמינות לסירוגין. הנושא בטיפול ואנחנו עושים את מירב המאמצים להחזיר את השירות לסדרו בהקדם האפשרי".

במוקדי שירות הלקוחות של הוט מובייל הנציגים תודרכו למסור ללקוחות שאכן ישנה תקלה גורפת ושהיא מטופלת במהרה. כרגע אין צפי למועד תיקון.

למערכת 'גלובס' הגיעו תלונות מלקוחות הוט מובייל באזור המרכז שחלקם אף העידו שהם קרובים לאנטנות סלולר ובכל זאת לא מקבלים שירות. על מכשיר הטלפון הפועל על הרשת של הוט מובייל מופיעה הודעה "אין שירות".

נציין, כי הוט מובייל "רוכבת" ב-50% מהתנועה על הרשת הסלולרית של פלאפון. לחברה רשת רשת דור שלישי חלקית ובמקומות בהם הרשת לא מכסה, יחוברו לקוחות החברה לאנטנות של פלאפון במודל נדידה פנים-ארצית.

רק אתמול הוט מובייל יצאה בהודעה חגיגית, והכריזה על חצי מיליון מנויים באופן רשמי. החברה אף יצאה לרגל ציון הדרך במבצע לסוף שבוע הקרוב שמאפשר לרכוש מכשיר אייפון 5 ב-3,499 שקל ו-סמסונג גלקסי Advanced ב-999 שקל.
הוט מובייל תקלה שיחות גלישה מנויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד