י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"חצה את הגבולות"

המועמד היהודי תקף את המהגרים ונקנס בעשרת אלפים יורו

המועמד היהודי - צרפתי לנשיאות צרפת, אריק זמור, הורשע על ידי בית המשפט בפריז בהסתה לשנאה ונגזר עליו קנס של עשרת אלפים יורו. הקנס הוטל על זמור לאחר שבראיון תקשורתי לפני שנתיים הוא כינה את ילדי המהגרים המוסלמים במילים "רוצחים, גנבים"

המועמד היהודי תקף את המהגרים ונקנס בעשרת אלפים יורו
אריק זמור צילום: מתוך הקמפיין

המועמד היהודי צרפתי ימני קיצוני ושנוי במחלוקת לנשיאות צרפת, ומי שכונה על ידי רבה הראשי של צרפת "אנטישמי", הורשע על ידי בית המשפט בפריז בהסתה לשנאה ונגזר עליו קנס של עשרת אלפים יורו.

בראיון לפני שנתיים הוא כינה את ילדי המהגרים המוסלמים במילים "רוצחים, גנבים". במהלך המשפט טענה התביעה כי "דבריו של זמור היו מקוממים, מזלזלים, וחצו את גבולות חופש הביטוי". במהלך הראיון התבטא זמור בחריפות קשה נגד מהגרים מוסלמים הנכנסים לצרפת, וילדים הנכנסים ללא ליווי הוריהם למדינה, והוסיף כי "אין להם סיבה להיות כאן. הם גנבים, הם רוצחים, זה כל מה שהם עושים. צריך לשלוח אותם בחזרה למדינותיהם".

לאחר פסק הדין של בית המשפט אמר זמור כי בית המשפט מגביל את חופש הביטוי. "יש צורך דחוף לגרש את האידיאולוגיה מבתי המשפט. עורך דינו, אוליבייר פרדו, אמר כי המועמד לנשיאות שומר לעצמו את הזכות לערער על הקנס שהוטל עליו וההרשעה בגין פרסום דברי שנאה.

כזכור, זמור בן ה-63 התפרסם בזכות עמדותיו והתבטאויותיו האנטי מוסלמיות וההתנגדות שלו להגירה המוסלמית לצרפת. הוא כבר הורשע פעמיים בגין פרסום דברי שנאה.

תקיפה מהגרים יהודי מועמד צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד