כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כתובות בבית העלמין נוצרי ביפו: "תג מחיר האוהל"

במהלך הלילה רוססו כתובות על גבי מצבות בבית העלמין האורתודוקסי ביפו: "נקמה", "ערבות הדדית - האוהל" וציור של מגן דוד • והמשטרה? חוקרת

צילום: Yaffa48.com
צילום: Yaffa48.com



במהלך הלילה רוססו כתובות בבית העלמין האורתודוקסי ברחוב בת-ים ביפו: על גבי המצבות רוססו כתובות עם הכיתוב "נקמה" "תג מחיר האוהל", "ערבות הדדית - האוהל", וכן ציור של מגן דוד.

בנוסף אותרה כתובת "תג מחיר" שרוססה על גבי חומת בניין מגורים בו מתגורר שופט בית המשפט המחוזי ביפו – חאלד כבוב, ברחוב מיכלול יופי ביפו.

בנוסף נוקבו צמיגיהם של חמישה כלי רכב במקום. הארוע נחקר במרחב יפתח.

בחודשים האחרונים סבלו תושבי בת ים, ובית הכנסת המרכזי 'האוהל' בפרט, מריסוס גרפיטי אינטישמי. תלונות הוגשו למשטרה, אולם עד כה טרם נעצרו חשודים במעשים.

עוד בנושא:
צלבי קרס רוססו על בית כנסת של ניצולי שואה
חלונות מנופצים ואבנים בבית הכנסת 'האוהל' בבת ים
מרססי הצלבים בבת ים: שלושה קטינים בני 14-15
בת -ים: צלבים וכתובות נאצה על בתי כנסת
בני 12 ו-13 השחיתו בית-ספר חרדי בבת ים

בראיון ל'קול היהודי' לאחר חילול בית הכנסת, מחה מיקי מושקוביץ, גבאי בית הכנסת, על התנהלות המשטרה. "כל פעם המשטרה באה והשוטרים רושמים ומצלמים, אבל לא נתפסו עדיין את הטרוריסטים שעושים את זה.

"המשטרה עצמה לא יודעת להגיד שום דבר. הדיווח שלהם זה שהם פועלים במישור המודיעיני. מה הם עושים, זה הם אמורים לדעת אבל התוצאות לצערנו הם שחודש ימים עבר ושום דבר לא קרה".

מושקוביץ התייחס גם לצביעות של מפכ"ל המשטרה והשר לבטחון פנים המזדעזעים ומגנים כל פגיעה במבנה דת מוסלמי או נוצרי, אך שותקים כשמדובר במקום יהודי.

"זה הכאב שנוסף על הכאב", אומר מושקוביץ. "כשיש תג מחיר באיזה מקום ישר מזדעקים המפכ"ל דנינו והשר לבטחון פנים אהרונוביץ. אבל ראה זה פלא, פה חודש ימים נמשכים האירועים ולא קורה שום דבר. זה לא תג מחיר? הנה אני קורא לזה תג מחיר, וכמו שאהרונוביץ קורא לתג מחיר נגד ערבים פעולות טרור, פה זה בפירוש פעולת טרור נגד בית הכנסת".

האירוע נחקר במרחב יפו.

צילום: Yaffa48.com





















תג מחיר בית עלמין יפו גרפיטי משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד