י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כל הקופה

כך חייה של גב' מנצור השתנו מן הקצה לקצה

'פתחיה', עמותה המסייעת לתלמידי החינוך המיוחד ברחבי הארץ, יצאה במיזם חדשני על מנת להשלים את הקמתה של קריית החינוך הגדולה • אחרי שבשנה שעברה שינו את חייה של הזוכה, ניתנת הזדמנות נוספת השנה לזכות בכל הקופה: גם רכב, גם דירה וגם משכורת קבועה למשך שנה

כך חייה של גב' מנצור השתנו מן הקצה לקצה
דירה חלומית צילום: מתוך קטלוג החברה

ממש בימים אלו נפתחה בפעם השנייה, ההזדמנות שלכם להצטרף למיזם החדשני 'כל הקופה'.

לחצו כאן ואולי תגרפו את כל הקופה>>>

טובי המוחות עמלו במשך חודשים רבים על הקונספט החדשני. הפתעה מרעישה בעולם ההגרלות. משהו ששובר את הקופסה וטרף את הקלפים של עולם ההגרלות. השיטה החדשה והייחודית כל הקופה! לא חצי, לא שליש, לא רבע. כל הקופה כולה. מהרגע שהקופה נפתחת, הזוכה הוא המלך. הוא גורף את הכול והכול זה הרבה מעבר למה שאתם יכולים לחלום.

בשנה שעברה, הבטחנו לכם, שהמיזם שלנו, יכול לשנות לכם את החיים. בשנה שעברה אלו היו רק מילים. הפעם אנחנו באים אליכם עם עובדות. הכירו את הגב' אפרת מנצור, שבשנה שעברה גרפה את 'כל הקופה'. החיים שלה השתנו לטובה, הדאגות הכלכליות שהטרידו אותנו בשנה האחרונה, חלפו מעל ראשה. כי החיים נראים לגמרי אחרת שלוקחים את 'כל הקופה'.


והקופה היא מלאה בפרסים שכולם הולכים לזוכה שגורף את 'כל הקופה':  סופר גלגלי: יונדאי וניו 2021 החדש +ביטוח לשנה שלמה. גם עתיד כלכלי: דופלקס בטבריה עם נוף פנורמי לכנרת. גם רוגע ושלווה כלכלים: משכורת קבועה לשנה בסכום של 10,000 שקל לחודש. רכשת חבילה של כרטיסים, יש לנו בונוס בשבילכם. הגרלת בונוס על חדר ילדים מרוהט ואלפי שקלים לרכישה באיקאה ועוד.

בזכות התרומה שלכם, נוכל להגשים את החלום הגדול של 'פתחיה' להשלים את הקמתה של קריית החינוך הגדולה, מתחם שכולו עולם של חינוך מיוחד. קריית 'שתילי חינוך' בבית שמש.

לחצו כאן ואולי תגרפו את כל הקופה>>>

פתחיה חינוך מיוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד