י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"יצא המרצע מן השק"

רב הכותל מסביר: האינטרס האמיתי של הרפורמים בהפגנה

רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ גינה את התנועה הרפורמית, על פרסום הסרטון שמסביר כי "ברגע שהמונופול החרדי על הכותל ישבר, יהיה ניתן לקדם נישואין אזרחיים ותחבורה ציבורית בשבת". לדברי רב הכותל, "לא קרבת אלוקים ביקשו המפגינים, אלא יחסי ציבור בחינם לקידום האג'נדה שלהם בתחום הנישואין, השבת והכשרות"

רב הכותל מסביר: האינטרס האמיתי של הרפורמים בהפגנה
יונתן זינדל פלאש 90

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ גינה היום (רביעי) את התנועה הרפורמית, זאת לאחר שפרסמה סרטון המסביר כי "ברגע שהמונופול החרדי על הכותל ישבר, סוף סוף אפשר יהיה לקדם נישואין אזרחיים ותחבורה ציבורית בשבת".

רב הכותל הצהיר כי "אחרי שנים רבות של הפגנות בכותל המערבי - יוצא היום המרצע מן השק והתנועה הרפורמית חשפה סוף סוף את האינטרסים האמיתיים שלה".

"על פי סרטון שהפיצו היום", הסביר הרב רבינוביץ, "המאבק על התפילה בכותל היה רק תירוץ לקיומן של הפגנות במקום היקר והקדוש ביותר לכל יהודי ויהודייה. לא קרבת אלוקים ביקשו המפגינים, אלא יחסי ציבור בחינם לקידום האג'נדה שלהם בתחום הנישואין, השבת והכשרות".

לסיום גינה את הרפורמים ומסר: "בשם מיליוני המתפללים והמבקרים מידי שנה בכותל המערבי, דתיים וחילונים כאחד, אני מגנה את השימוש הציני במקום קדשנו, וקורא להסיר, אחת ולתמיד, את חרפת ההפגנות הפוליטיות מהכותל המערבי. הכותל היה ויהיה מקום של אחדות ואהבה ולא של פילוג ושנאה".

רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ תנועה רפורמית הכותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד