ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"להגביר את תחושת הביטחון"

רמת שלמה: המפקדים נועדו עם המנהל הקהילתי

נצ"מ רונן עובדיה, סגן מפקד מרחב ציון ונצ"מ שימי מרציאנו, מפקד תחנת לב הבירה, סיירו עם הנהלת המנהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה במטרה להגביר את תחושת הביטחון של התושבים

רמת שלמה: המפקדים נועדו עם המנהל הקהילתי
המפגש ברמת שלמה צילום: באדיבות המצלם

סגן מפקד מרחב ציון בירושלים יחד עם מפקד תחנת לב הבירה במשטרת ישראל הגיעו השבוע לסיור ממושך בשכונת רמת שלמה, במטרה לעקוב מקרוב אחר פעילות המשטרה במקום ולהגביר את תחושת הביטחון של תושבי השכונה החרדית.

בסיור המיוחד שנערך אמש בשעות הבוקר נטלו חלק נצ"מ רונן עובדיה, סגן מפקד מרחב ציון בירושלים ונצ"מ שימי מרציאנו, מפקד תחנת לב הבירה בעיר, אשר קיימו את הסיור יחד עם ראשי המנהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה בראשות יו"ר המנהל הרב מרדכי קסלר, מנהל המנהל עזרא ברגר, סגן היו"ר הרב יהודה לוינגר ושמואל רבינוביץ.

בסיור שנמשך שעה ארוכה שוחחו המשתתפים אודות החשיבות של תחושת הביטחון בקרב תושבי השכונה, כאשר מפקד תחנת לב הבירה וסגן מפקד מרחב ציון עוקבים מקרוב אחר הנעשה בשכונה ההולכת וגדלה.

במהלך הסיור התחייבו מפקדי המשטרה כי יגבירו את האכיפה המשטרתית באזורי התפר בשכונה ובנוסף יתקינו מצלמות מעקב בנקודות הרלוונטיות כבר בתקופה הקרובה, דבר שללא ספק יגביר את ביטחון תושבי השכונה.

אנשי המנהל הקהילתי של השכונה בראשות הרב עזרא ברגר הודו לנצ"מ רונן עובדיה ונצ"מ שימי מרציאנו על הסיור המיוחד תוך שהם מציינים כי "ללא ספק הסיור המיוחד יגביר את תחושת הביטחון של תושבי השכונה".

רמת שלמה מנהל קהילתי משטרת ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד