ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מהר יותר ממה שאתם חושבים"

ישראל כץ בשיחות עם פעילים: "נתניהו בדרך החוצה"

לפי דיווח הערב, ישראל כץ מכין את פעילי הליכוד ליום שאחרי נתניהו ואומר להם כי תם עידן והוא "בדרך החוצה מהר יותר ממה שאתם חושבים". כך לפי הציטוט שהוא מכחיש "לא היה ולא נברא"

ישראל כץ בשיחות עם פעילים: "נתניהו בדרך החוצה"
נתניהו וכץ מסתודדים במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ ישראל כץ, שרואה עצמו כראש הליכוד הבא, אמר השבוע לפעילי ליכוד, כי "נתניהו בדרך החוצה, זה יקרה יותר מהר ממה שאתם חושבים", כץ הבהיר בשיחות שבכוונתו להתמודד לתפקיד היו"ר הזמני, והוא מעריך שיצליח להרכיב ממשלה עוד לפני הפריימריז שיקבעו את היו״ר הקבוע. כך דיווח מיכאל שמש ב'כאן 11'. מלשכת כץ נמסר: "לא היה ולא נברא".

עוד דווח, ב'כאן' כי נתניהו ממשיך להתייעץ עם פרקליטיו, קרוביו ויועציו, אבל גם היום לא הייתה שום התקדמות לקראת הסדר טיעון - וככל שהימים חולפים, הסיכוי להסכמה על הסדר יורד.

הדברים מגיעים על רקע סקר 'מאגר מוחות' שפורסם הבוקר ב'ישראל היום', כי אם הבחירות היו מתקיימות היום וח"כ ישראל כץ היה עומד בראשות הליכוד, המפלגה היתה מקבלת רק 15 מנדטים ויש עתיד הינה המפלגה הגדולה בכנסת, בעוד ניר ברקת היה מקבל 29 מנדטים לו הבחירות היו מתקיימות היום.

בתוך כך דווח ב'חדשות 12', כי גורמים משפטיים מעריכים שהסיכויים להשיג עסקת טיעון בתקופת מנדלבליט נמוכים ביותר. הסיבה היא הקושי להגיע לניסוחים מוסכמים על כל אחד מסעיפי כתב האישום בזמן הקצר שנותר. ההערכה: העסקה תובא לפתחו של היועץ הבא ויקח לו/לה שבועות ללמוד את הפרטים.

ב'הארץ' דווח, כי אם ייחתם הסדר טיעון עם נתניהו, תיק 4000 ימשיך להתנהל נגד הנאשמים הנותרים - שאול אלוביץ' ורעייתו איריס. במקרה כזה, כפי שהבהיר לנתניהו גם סנגורו בעז בן צור, הוא יידרש להופיע כעד תביעה, לתאר את העבירות שביצע ולעמוד בחקירה נגדית. לדברי מקורות בסביבתו, האפשרות הזו מטרידה אותו מאוד.

הסדר טיעון משפטו של בנימין נתניהו ישראל כץ מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד