י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אצל הערבים מנשקים ללומדים את הידיים

דודי אמסלם: ''ככל שהחרדים לומדים עוד תורה שונאים אותם יותר'' • צפו

"אתם כדתיים מאמינים מצביעים כנגד לומדי התורה? אתה לא מכיר אותי כשאני ראש בקיר אני ילך אתכם עד הסוף", כך אמר ח"כ דודי אמסלם למנסור עבאס, כנגד חבריו למפלגה שמצביעים חוק אחר חוק יחד עם חברי הקואליציה בעד הגזירות על הציבור החרדי

דודי אמסלם: ''ככל שהחרדים לומדים עוד תורה שונאים אותם יותר'' • צפו
דוד אמסלם צילום: ערוץ כנסת

בעקבות הצעות החוק שעולים במליאה כנגד הציבור החרדי לומדי התורה, עלה היום חה"כ דודי אמסלם מ'הליכוד' והטיח דברים נוקבים כלפי חברי מפלגת רע"מ ובראשם יו"ר המפלגה וסגן יו"ר הכנסת, מנסור עבאס, שלמרבה הפלא הם כאנשים דתיים ומאמינים מצביעים כנגד הדת ומשתתפים בגזירות שמושתות על אברכים ומשפחות ברוכות ילדים.

בנאומו אמר ח"כ דודי אמסלם: "אני מניח שיש אצלכם משהו שלומד במדרסה, במסגד אז אנשים ברחוב מעריכים אותו, מנשקים לו גם את היד מעריכים אותו, החבורה הזאתי לא, ככל שתלמד יותר תורה תהיה יותר צדיק, ככה ישנאו אותך יותר".

בהמשך דבריו הוסיף אמסלם ואמר: "לכן הם לוקחים להם את האוכל של הילדים מהפה, ואני אומר לך, שאני יגיש הצעת חוק, אל תדאג, היא תהיה בגללך, שהיא תיתן מעונות רק למי ששירת בצה"ל או שתורתו אומנותו, מי שלא, לא יקבל, ולכן אתם הערבים גם לא תקבלו, בגלל שאתה נתת יד לפשע שקורה פה, אתה, למה? כי כאילו אתה לא מתערב להם, אדוני כל מה שאתה עושה נגד היהודים ובוודאי הדתיים, אנחנו נחזיר לכם, אני אישית כל עוד אני יהיה כאן זאתי ההצעה שאני יכניס ויתעקש שהממשלה תקדם ואם לא אני לא יצביע בשבילם".

עוד הוסיף ואמר הח"כ מ'הליכוד': "ואתה לא מכיר אותי כשאני נכנס ראש בקיר, בגלל שלא יכול להיות שאתה נותן יד לפגוע בילדים יהודים, בני אברכים בגלל שהם לומדים תורה, ואתה כאיש דת, ואתה שקורא לעצמך מוסלמי דתי, ואל תדאג עזוב את החבורה הזאת, הם לא מאמינים באלוקים, הם לא מאמינים בכלום, אבל אתה אל תתייפייף ותגיד אחר כך איך אתם פוגעים בנו, אתם גזעניים, אני מבין שאתה לא גזעני אתה קיבלת את הכסף אתה חושב שאתה כאילו מהאו"ם".

מסיים אמסלם ואומר: "אני אומר לך שאני רואה אותך בעסק הזה, פגיעה בכל הכלים הח"פ, במעונות, בחרדים, יש לך פה אתה זכויות יסוד בעניין ואל תיתמם שבעתיד אנחנו נחזיר לכם מנה אחת אפיים".

דודי אמסלם מליאת הכנסת נאום חרדים מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד