א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לקראת מפץ פוליטי?

ליברמן נגד חרדים; גפני: "גם אם יזחל על גחונו"

על רקע המגעים להסדר טיעון עם נתניהו והאפשרות להחלפת הממשלה, שר האוצר אביגדור ליברמן אומר הבוקר כי יעמוד על רגליו האחוריות נגד צירוף החרדים לממשלה, בטח לא לפני שיעביר את הרפורמות שסוכמו

ליברמן נגד חרדים; גפני: "גם אם יזחל על גחונו"
ליברמן/גפני צילום: פלאש90

על רקע הדרמה הפוליטית סביב המגעים להסדר טיעון בין הפרקליטות לנתניהו שעלולים להביא למפץ פוליטי ולמפלתה של הממשלה הנוכחית, שר האוצר אביגדור ליברמן אומר הבוקר (חמישי) בריאיון לרשת ב' כי לא יסכים לצירופן של המפלגות החרדיות, בטח לא לפני שיקודמו הרפורמות שסוכמו.

"נתנגד לכל ניסיון כרגע לצרף את ש"ס ויהדות התורה, בטח במתכונת הנוכחית", אמר ליברמן. לדבריו, "אני רוצה שקודם נעביר את הפשרות שהסכמנו עליהן, והן מופיעות בהסכם הקואליציוני, בגיור, בגיוס בני ישיבות והורדת גיל הפטור. עד היום כל ניסיון להגיע איתם לפשרה נכשל לחלוטין".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני מיהר להגיב לדבריו של השר ליברמן: "גם אם אביגדור ליברמן יזחל על גחונו אנחנו לא מתכוונים להיות שותפים שלו ולא של הממשלה הכושלת הזאת".

על הביקורת של בעלי העסקים כלפיו בגלל היעדר סיוע, אמר שר האוצר: "אנחנו נמצאים ב-20 בינואר, אני לא חושב שתוך 20 ימים אפשר להגיע למצב של סכנה קיומית וקריסה".

בראיון אחר אמר ליברמן כי "לפני שנה היינו בסגר וסיימנו את 2021 הכי טוב שרק יכולנו לחלום. אין ספק שיש אנשים ועסקים שנפגעים, ליבי איתם, אבל בגדול הכלכלה שלנו כרגע עדיין במצב לא רע".

אביגדור ליברמן יהדות התורה ש"ס משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד