כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
המינון יקבע לפי גיל

חיסון שלישי לילדים יוצא לדרך; מכתב נשלח למנהלים

במכתב שנשלח היום למנהלי בתי החולים וקופות החולים מטעם משרד הבריאות נכתב כי המשרד ממליץ על מנה שלישית לילדים בגיל 5 שנים ומעלה הנמצאים בקבוצות סיכון - שקיבלו את המנה הראשונה ראשונים | בהמשך, צפוי המבצע להתרחב לכלל הילדים בקבוצת גיל זו 

חיסון שלישי לילדים יוצא לדרך; מכתב נשלח למנהלים
חיסון ילדים צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

בוסטר לילדים: במכתב שנשלח היום (חמישי) למנהלי בתי החולים וקופות החולים מטעם משרד הבריאות, והגיע לידי 'בחדרי חרדים', נכתב כי המשרד ממליץ על מנה שלישית (בוסטר) לילדים בגיל 5 שנים ומעלה, שקיבלו את שתי המנות הראשונות. כל זאת, יש להדגיש רק לילדים 'חריגים' שקיבלו ראשוניים את החיסונים. 

במכתב שנשלח, הסביר משרד הבריאות למנהלים את ההנחיות: הילד יוכל להתחסן במנה השלישית בתנאי שחלפו 3 חודשים מקבלת המנה השנייה. ניתן לחסן במנה השלישית גם ילדים שהחלימו ממחלת הקורונה. 

החיסון הוא של פייזר, ומינון התרכיב של החיסון יקבע לפי גיל הילד בעת קבלת המנה השלישית. כמו כן, ילדים בגיל 12 שנים ומעלה יקבלו את המנה השלישית המאוחסן עם מכסה סגול, לעומת ילדים מתחת לגיל 12 שצבע המסכה - כתום, זאת ע"מ שהמחסנים לא יתבלבלו במינונים השונים.

כאמור, לעת עתה החיסון השלישי יינתן לילדים 'חריגים' בלבד, כלומר אלה המוגדרים בקבוצת סיכון, שקיבלו ראשוניים את מנת החיסון הראשונה. מניסיון העבר ניתן להסיק, שמנת הבוסטר השלישית תינתן לכלל הילדים בהמשך. 

 

קורונה אומיקרון חיסון לקורונה משרד הבריאות קופות החולים חיסון ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד