י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"רוב המאושפזים בני 60 ומעלה"

משרד הבריאות בקמפיין לחרדים: מתמקדים בקבוצות הסיכון

מטה ההסברה למאבק בקורונה והמטה החרדי של משרד הבריאות יוצא השבוע קמפיין חדש שיופץ בפלטפורמות השונות המיועדות לציבור החרדי | להבדיל מהקמפיינים הקודמים שעסקו ברובם בעניין החיסונים, הפעם מתמקד הקמפיין בצורך לשמור על בני ה-60 ומעלה שנמצאים בקבוצות הסיכון: "שומרים על ההורים"

משרד הבריאות בקמפיין לחרדים: מתמקדים בקבוצות הסיכון
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

קצב ההדבקה של זן האומיקרון ממשיך לשבור שיאים ובמטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה והמטה החרדי של משרד הבריאות מבקשים להדק את השמירה על קבוצות הסיכון - בדגש על מבוגרים בני 60 ומעלה - באמצעות הסברה ממוקדת בעניין זה.

בקמפיין הנושא את המסר 'שומרים על ההורים' מוצגים הנתונים המדאיגים לפיהם "רוב המאושפזים בבתי החולים במצב קשה משתייכים לקבוצת הגיל של בני 60 ומעלה", וכי הם מצויים בסיכון לתחלואה לפתח מחלה קשה.

בקמפיין, שצפוי להתפרסם במגוון פלטפורמות אותן צורך הציבור החרדי, יודגש כי ההמלצה עבור קבוצות הסיכון, היא "להימנע מהתקהלויות וממקומות הומי אדם, לשמור מרחק בטחון גם מקרובים ובני משפחה, לעטות מסיכה בכל מפגש, ולהתחסן!", כך לשון הפרסום. 

מהמטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות נמסר בהקשר הקמפיין: "הדבר החשוב יותר מכל הוא ההתחסנות של המבוגרים בבוסטר - שכן היא מגינה עליהם ומאפשרת להם לצלוח בקלות את המחלה", נטען.

יתרה מכך, המליצו במטה ההסברה החרדי למי שהוריהם טרם קיבלו את מנת הדחף השלישית או הרביעית, "הפצירו בהם לעשות זאת", במטה נימקו כי "החיסון מגן מפני מחלה קשה ותמותה ח"ו". 

כאמור הקמפיין מתפרסם במגוון פלטפורמות, ביניהן ב-רדיו, עיתונות, לוחות מודעות, אתרים וכדו'.

קורונה אומיקרון משרד הבריאות קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד