ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תופת בפקיסטן

צפו: לפחות 3 נהרגו ו-22 נפצעו בפיגוע בשוק הומה אדם

בתיעוד מפקיסטן נראים פצועים והרוגים בפיגוע תופת שאירע בשוק הומה אדם בעיר לאהור. לפי דיווחים רשמיים לפחות שלושה בני אדם נהרגו, ונפצעו 22 נוספים

צפו: לפחות 3 נהרגו ו-22 נפצעו בפיגוע בשוק הומה אדם
זירת הפיגוע בפקיסטן צילום: מתוך הסרטון

לפחות שלושה בני אדם נהרגו ו-22 נפצעו היום (חמישי) בפיצוץ מטען חבלה שהתרחש ברובע קניות הומה אדם בעיר לאהור הפקיסטנית, כך מסרו שוטרים וגורמים רשמיים.

לא ברור עדיין מי עומד מאחורי הפיגוע, על פי דיווחים מקומיים, מדובר בפצצה שהייתה על אופנוע שחנה במקום, כך אמר דובר משטרת לאהור, לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP.

הפיצוץ אירע ברובע הקניות העמוס של לאהור הישנה, ​​וגרם נזק לכמה אופנועים ודוכני שוק שהתהפכו, גורמים רשמיים אמרו שילד בן תשע היה אחד מההרוגים.

ראש ממשלת פקיסטן אימראן חאן הביע צער על "אובדן חיי אדם יקרים". פקיסטן ספגה שורה של פיצוצים והתקפות נגד המשטרה מאז דצמבר האחרון, אז הפסיקה הפסקת האש בין הממשלה לטליבאן של פקיסטן.

ארגון ה-TTP, שחולק פיגועים עם הטליבאן האפגני, לקח אחריות על הפיגועים האחרונים, אך על הפיגוע הנוכחי עדיין לא נלקחה אחריות. לאחר הטבח ב-2014 של כמעט 150 ילדים בבית ספר בפשוואר, צבא פקיסטן שלח מספר עצום של חיילים למעוזי ה-TTP וריסק את התנועה, ואילץ את לוחמיה לסגת לאפגניסטן.

פיגוע תופת פקיסטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד