י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נפגשו בטורקיה?

ארדואן מקבל ייעוץ רפואי מרופא בכיר באיכילוב

היועץ הרפואי של ארדואן, הוא הרופא הישראלי פרופ' יצחק שפירא, סמנכ"ל בית החולים איכילוב בתל אביב ואחראי בין היתר על תחום תיירות המרפא בבית החולים

ארדואן מקבל ייעוץ רפואי מרופא בכיר באיכילוב
נשיא טורקיה ארדואן צילום: מתוך הפייסבוק שלו

נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, מקבל בתקופה האחרונה ייעוץ רפואי מרופא ישראלי, כך דווח אדיר ינקו באתר Ynet. על פי הדיווח, סמנכ"ל בית החולים איכילוב בתל אביב, פרופ' יצחק שפירא נוהג לייעץ למנהיגים בכירים, ובין היתר ממליץ ומתאים להם את הטיפול הנכון. שפיר הוא קרדיולוג בהכשרתו, כך שיש מצב שארדואן, מתמודד עם בעיות לב.

גורמים המעורים בפרטים אמרו ל-Ynet: "לא נופתע אם השניים נפגשו בטורקיה". בית החולים איכילוב, כמו גם הפרופ' שפירא סירבו להגיב לכתבה.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', סרטון שהופץ ברשתות החברתיות בנובמבר האחרון, הציג עד כמה מצבו הבריאותי של נשיא טורקיה חמור כשהוא מתקשה לשמור על יציבות בהליכה, לאחר שבחודשים האחרונים תועדו מספר מקרים דומים, בהן הוא נראה כחוש וצועד לאיטו.

בנוסף כזכור הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן, החליט שלא להשתתף בפסגת האקלים העולמית בנובמבר האחרון, זאת מפני שהסדרי הביטחון לא נענו לדרישות הטורקים, אך בסרטון שהופץ באותם ימים, נראה הנשיא מתקשה לייצב את עצמו ולצעוד לעבר טקס מקומי אליו הגיע.

יצחק שפירא ארדואן רג'יפ טאיפ ארדואן טורקיה ייעוץ רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד