י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נגרם נזק רב

ביתר עילית: הילדים "שיחקו" באש וגרמו לשריפה בסלון הבית

לוחמי האש פעלו הערב לכיבוי שריפה שפרצה בדירת מגורים בביתר עלית. נזק רב נגרם | חוקר השריפות עדכן כי עולה החשד שמדובר במשחק ילדים שגרם לפרוץ השריפה

ביתר עילית: הילדים "שיחקו" באש וגרמו לשריפה בסלון הבית
שריפה בדירה בביתר עילית צילום: כב"ה מחוז יו"ש

שריפה פרצה הערב (חמישי) בדירת מגורים בביתר עלית. לוחמי האש שהוזעקו למקום הצליחו להשיג שליטה על האש. בחסדי שמיים לא היו נפגעים, אך נזק רב נגרם לתכולת הדירה. מחקירה ראשונית עולה עולה חשד כי השריפה פרצה כתוצאה מ"משחק ילדים".

השריפה פרצה בדירה ברחוב קדושת לוי בעיר ולוחמי אש מתחנה אזורית יהודה פעלו במקום. רשף אבי בן סעדון מפקד המשמרת מסר: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שריפה בדירה בעיר ביתר עלית. עם ההגעה למקום וההבנה כי מדובר בשריפה באחת הקומות התחתונות בבניין, נתתי הוראה לדיירי הבניין להסתגר בבתיהם".

סלון הבית. צילום: כב"ה מחוז יו"ש

"לוחמי האש שחדרו לדירה זיהו ספה בוערת בסלון הבית, לוחמי האש פעלו לכיבוי של הספה בטרם תתפשט האש לשאר חלקי הבית וכן פעלו במקום בסריקה אחר לכודים ולשחרור חום ועשן", הוסיף סעדון.

רס"מ שמעון אלמקייס, חוקר שריפות בתחנה אזורית יהודה הוסיף: "בשריפה זו עולה החשד כי מדובר במשחק ילדים שגרם לפרוץ השריפה. לצערי "משחקי ילדים" באש גורמים לא פעם לפגיעה ברכוש ולצערי אף לפגיעה בחיי אדם. אנו צריכים להקפיד הקפדה יתרה על הרחקת כל גורם מצית מהישג ידם יש ילדים".

הספה החרוכה. צילום: מחוז כב"ה יו"ש.

"כמו כן יש לדאוג להתקנת "גלאי עשן" בבית, גלאי העשן מתריע עם פרוץ השריפה ומאפשר להימלט מהבית ולהציל אותנו ואת היקרים לנו", אמר חוקר השריפות.

עוד מוסיף רס"מ שמעון אלמקייס כי בשבועות האחרונים ישנה עליה במספר שריפות הדירה כתוצאה מאמצעי חימום. הוא ביקש מהציבור להשתמש באמצעי חימום בטיחותיים כגון מזגנים ורדיאטורים ולהמנע משימוש בתנורי ספירלה על כל סוגיהם.

שריפה בדירה ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד