י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חילוץ הרואי שזכה לשבחים

תיעוד דרמטי ממצלמות גוף השוטרים: הלכודה חולצה מהבניין הבוער

משטרת ניו יורק מפרסמת תיעוד דרמטי ממצלמת הגוף של השוטרים בזירת פיצוץ בלון גז ברובע ברונקס, שבה נהרגה דיירת ונוספת נפצעה אנוש. בתיעוד נראה חילוץ דרמטי של אישה שהתחבאה מפני האש מתחת לספה בביתה. ראש העיר שיבח את השוטרים: נכנסו בלי לחשוב • צפו

תיעוד דרמטי ממצלמות גוף השוטרים: הלכודה חולצה מהבניין הבוער
אחד השוטרים המחלצים צילום: צילום מסך

חילוץ הירואי של אישה שנלכדה מתחת לספה לאחר פיצוץ ביתה ברובע ברונקס בניו יורק, צולם על ידי מצלמות הגוף של שוטרי משטרת ניו יורק. בסרטון נראה השוטר דוהר ישירות לתוך הכאוס כדי לחלץ אישה בת 68 שנפצעה בפיצוץ בגין דליפת גז.

"הצלנו חיים היום. הפעולות שלנו הצילו חיים", אמר בזירה ראש העיר אריק אדאמס, "כשאתה רואה את סרטון מצלמת הגוף, אתה רואה את התגובה המהירה של השוטרים שנכנסו לבניין, בלי לחשוב אם יהיה פיצוץ נוסף, הם נכנסו פנימה וביצעו חילוץ של האישה בפנים".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', סמוך לשעה 11:00 בבוקר יום שלישי האחרון התרחש פיצוץ עז בבית מגורים ברחוב פוקס ליד שדרת אינטרוואל ברובע ברונקס שבניו יורק. בת 77 נהרגה בתקרית. אישה נוספת כבת 82 אושפזה במצב אנוש ובת 68 נפצעה, אך מצבה מוגדר יציב.

הרשויות ברובע ברונקס חושדות שהשריפה נגרמה מפיצוץ גז. אתמול פרסמה משטרת ניו יורק את תיעוד החילוץ של האשה בת ה-68 ששרדה את הפיצוץ.

כתוצאה מהשריפה, חמישה שוטרים נלקחו לבית החולים לינקולן בגלל שאיפת עשן. לוחמי האש ערכו חיפושים בהריסות אחר קורבנות נוספים. הסיבה הרשמית לשריפה טרם נקבעה, אך גורמים רשמיים אמרו כאמור כי מתחזקת ההערכה שמקור הפיצוץ ושריפת הענק הינו בלון גז.

תיעוד דרמטי חילוץ דרמטי משטרת ניו יורק שריפה בבניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד