י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חזרה על עקבותיה

ישראלים נעצרו לאחר שהתעמתו עם צוות הטיסה

שני ישראלים נעצרו במהלך טיסה מארה"ב לתל אביב, הטיסה חזרה על עקבותיה ונחתה בניו יורק בעקבות המקרה. החברה מסרה כי "בטיחות הטיסה והנוסעים הינה מעל לכל והחברה אינה סובלנית לכל התנהגות בלתי הולמת"

ישראלים נעצרו לאחר שהתעמתו עם צוות הטיסה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שני ישראלים נעצרו הלילה (שישי) לאחר שהתעמתו עם צוות המטוס של חברת 'יונייטד איירליינס' מניו יורק לתל אביב. כך דווח ב'חדשות 13'. לא דווח סביב מה התגלע העימות.

הטיסה המריאה אחרי 23:00 שעון ניו יורק והייתה אמורה לנחות היום אחה"צ בישראל, אך חזרה על עקבותיה ונחתה בניו יורק בעקבות האירוע.

מחברת 'יונייטד איירליינס' נמסר ל'חדשות 13': "בטיחות הטיסה והנוסעים הינה מעל לכל ובכלל זה החברה אינה סובלנית לכל התנהגות בלתי הולמת".

זאת לא היתה הטיסה היחידה של חברת 'יונייטד איירליינס' שנאלצה לחזור השבוע. טיסת 'אמריקן איירליינס' ללונדון מארה"ב, חזרה למיאמי תוך שעה וחצי לאחר שנוסעת סירבה לעטות מסכה.

הטיסה ממיאמי ללונדון ביום רביעי בלילה, חזרה לנקודת המוצא מכיוון שנוסעת סירבה למלא אחר חוקי החברה ולעטות מסכה במטוס. חברת התעופה יצרה קשר עם משטרת מיאמי, וברגע שהמטוס נחת, השוטרים ליוו את האישה מהמטוס בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי בערב ללא תקריות.

דובר משטרת מיאמי אמר שצוות 'אמריקן איירליינס' טיפל בנוסעת "מנהלית", מה שהיה כרוך בהכנסתה לרשימת מסורבי הטיסות של חברת התעופה עד לחקירה נוספת. לא ברור אם הנוסעת בשנות ה-40 לחייה, היא בריטית או אמריקאית.

התפרעות בטיסה יונייטד איירליינס אמריקן אירלינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד