ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אחרי חיסון רביעי

שר הביטחון נדבק בנגיף: "מרגיש טוב כי התחסנתי"

אחרי שכמה מחברי הממשלה נדבקו בקורונה, שר הביטחון הודיע אף הוא כי נמצא חיובי לנגיף | "מרגיש טוב, כי אני מחוסן. בימים הקרובים אנהל את ענייני הביטחון מביתי", כתב גנץ | גם ח"כ מאיר פרוש חיובי

שר הביטחון נדבק בנגיף: "מרגיש טוב כי התחסנתי"
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הביטחון בני גנץ הודיע הבוקר (שישי) כי נדבק בנגיף הקורונה. מלשכתו נמסר כי גנץ נמצא חיובי לקורונה בבדיקת PCR. "שר הביטחון מחוסן ארבע פעמים, וממשיך לנהל את ענייני הביטחון באמצעות מערכות המותקנות בביתו"

גנץ כתב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו כי הוא חש בטוב. "גם אני חיובי לקורונה. אני מרגיש טוב, כי אני מחוסן", כתב. "בימים הקרובים אנהל את ענייני הביטחון מביתי. שמרו על הבריאות, שמרו על ההנחיות ולכו להתחסן."

גם יו"ר סיעת 'שלומי אמונים', חבר הכנסת מאיר פרוש נמצא חיובי לנגיף הקורונה ועדכן על כך את קצין הכנסת ניצב יובל חן.

במהלך השבועות האחרונים נדבקו כמה משרי הממשלה וחברי הכנסת בנגיף. ביום ראשון אובחן השר חילי טרופר. יממה קודם לכן נמצא גם שר האוצר אביגדור ליברמן כחיובי לנגיף ובשבוע שעבר גם שר החוץ יאיר לפיד.

"ערב טוב לכולם. במהלך השבת נמצאתי חיובי לקורונה", כתב ליברמן בחשבון הטוויטר. "אני מרגיש טוב ואעבור את הבידוד בימים הקרובים בביתי שבנוקדים. אמשיך להוביל מדיניות כלכלית אחראית גם מהבית, לעקוב אחר הנתונים ולתכנן צעדים קדימה. שמרו על עצמכם, שבוע טוב!".

שר הביטחון בני גנץ חיסון רביעי אומיקרון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד