י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
באלות ואבנים

פעילי שמאל הותקפו באלימות, רכבם הוצת | תיעוד

בתקרית אלימה בשומרון נפצעו חמישה יהודים פעילי שמאל ופלסטינים | הקבוצה שעסקה במסיק זיתים הותקפה ע"י תושבי אחד המאחזים באזור הכפר בורין | כך זה נראה

פעילי שמאל הותקפו באלימות, רכבם הוצת | תיעוד
התקיפה האלימה בשומרון צילום: מתוך הסרטון

פעילי שמאל הותקפו היום (שישי) באלימות קשה סמוך ליד הכפר בורין שבאזור שכם, מצד רעולי פנים, ככל הנראה תושבי אחד המאחזים באזור. התוקפים, שהיו רעולי פנים, תועדו כשהם שופכים חומר דליק על רכבם של פעילי השמאל ומציתים אותו. לאחר מכן המשיכו להכות את הפעילים באמצעות אלות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

ארגון שלום עכשיו עדכן כי חמישה ישראלים ופלסטינים, נפצעו בתקרית, חלקם עם חבלות ראש. "המאחז גבעת רונן הוא אחד מחמשת המאחזים הלא חוקיים סביבם מתרחשים הכי הרבה אירועי אלימות מתנחלים. לפרק עכשיו", נאמר בהודעת הארגון.

ח"כ מוסי רז ממרצ גינה את התנהלות המתנחלים. "קבוצה של קואליציית המסיק שעסקה בנטיעות בכפר בורין הסמוך למאחז גבעת רונן העברייני הותקפה על ידי רעולי פנים באלות, אבנים ובקבוק תבערה. רכב הפעילים נשרף. די לאלימות מתנחלים!", כתב רז בחשבון הטוויטר שלו.

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירת התקרית האלימה. כוחות משטרה ומז"פ הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים. "הבוקר הגיעו למקום מספר פלסטינים ואזרחים ועסקו בנטיעות שתילים", נמסר מהמשטרה. "לטענתם במהלך הנטיעות הגיעו מספר רעולי פנים, החלו לתקוף אותם וליידות לעברם אבנים והציתו רכב".

"משטרת ישראל תפעל בנחישות וביד קשה לאתר את פורעי החוק ותביא לתפיסתם והבאתם לדין", נאמר בהודעת המשטרה.

ממועצת יש"ע נמסר בתגובה: "מזועזעים מהתמונות מהאירוע החריג בסמוך לכפר בורין, התנהגות חמורה כזו נוגדת את ערכי עם ישראל ופוגעת בהתיישבות. זו לא דרכינו. אנו קוראים לכוחות הביטחון לחקור את האירוע, ולמצות את הדין עם המתפרעים."

פעילי שמאל תקיפה שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד