י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
453 אלף חולים פעילים

כמעט 70 אלף מאומתים לקורונה ביממה האחרונה

משרד הבריאות עדכן כי ביממה האחרונה אותרו בישראל כמעט 70 אלף מאומתים לקורונה. מספר המאושפזים במצב קשה עומד על 638. שר הביטחון נדבק בקורונה: "מרגיש טוב, כי אני מחוסן"

כמעט 70 אלף מאומתים לקורונה ביממה האחרונה
בדיקות קורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

משרד הבריאות מעדכן היום (שישי) כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 69,104 מקרים מאומתים לקורונה התגלו ביממה האחרונה. מספר החולים הפעילים עומד על 453 אלף, מספר המאושפזים עומד על 4,555, מהם 638 במצב קשה, ו-123 מונשמים.

מפרוץ המגפה נדבקו בנגיף 2,162,393 ישראלים, ו-8,369 בני אדם נפטרו. בנוסף, אתמול נערכו כ-344 אלף בדיקות, כ-20% מהן נמצאו חיוביות.

בתוך כך, שר הביטחון בני גנץ הודיע הבוקר כי נדבק בנגיף הקורונה. מלשכתו נמסר כי גנץ נמצא חיובי לקורונה בבדיקת PCR. "שר הביטחון מחוסן ארבע פעמים, וממשיך לנהל את ענייני הביטחון באמצעות מערכות המותקנות בביתו"

גנץ כתב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו כי הוא חש בטוב. "גם אני חיובי לקורונה. אני מרגיש טוב, כי אני מחוסן", כתב. "בימים הקרובים אנהל את ענייני הביטחון מביתי. שמרו על הבריאות, שמרו על ההנחיות ולכו להתחסן."

גם יו"ר סיעת 'שלומי אמונים', חבר הכנסת מאיר פרוש נמצא חיובי לנגיף הקורונה ועדכן על כך את קצין הכנסת ניצב יובל חן.

במהלך השבועות האחרונים נדבקו כמה משרי הממשלה וחברי הכנסת בנגיף. ביום ראשון אובחן השר חילי טרופר. יממה קודם לכן נמצא גם שר האוצר אביגדור ליברמן כחיובי לנגיף ובשבוע שעבר גם שר החוץ יאיר לפיד.

קורונה בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד