י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא חוששים מאיש"

ונדליזם בבני ברק: נערים התפרעו וניפצו תחנות אוטובוס בשבת

לפחות ארבע תחנות אוטובוס נופצו השבת בבני ברק ע"י נערי שוליים, שמרבים לאחרונה לבצע מעשי ונדליזם והרס ברחבי העיר, בעיקר בשבתות וחגים | עד ראייה לוונדליזם בשבת: "הם השליכו אבנים על התחנות, חיפשו על מה לפרוק את השעמום. זה לא היה נראה שהם חוששים מאיש"

ונדליזם בבני ברק: נערים התפרעו וניפצו תחנות אוטובוס בשבת
אחת התחנות שנופצו צילום: דוד קשת

'נערי שוליים' ביצעו היום (שבת) ונדליזם וזרעו הרס בכמה רחובות מרכזיים ברחבי העיר בני ברק. בין היתר ניפצו הנערים לפחות ארבע תחנות אוטובוס ברחובות אהרונוביץ' וז'בוטינסקי בעיר - שהוצבו רק לאחרונה לרווחת התושבים.

עדי ראייה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אמרו כי מעשי ההרס בוצעו בשעות הצהרים. לדברי עד ראייה, שני נערים כבני 15 השליכו בעוצמה אבנים לעבר התחנות ברחוב אהרונוביץ', לעיני העוברים ושבים.


צילום: דוד קשת 

"זה לא היה נראה שהם חוששים ממישהו", אומר עד הראייה. "הם חיפשו על מה לפרוק את השעמום. אף אחד לא ניגש אליהם וניסה למנוע את המעשים, כיוון שאנשים חוששים להתעסק איתם. אף אחד לא מעוניין לקבל אבן לראש ולהיפצע". לפי שעה טרם ידוע על עצורים.

האירועים במהלך השבת מגיעים על רקע התרחבות תופעת האלימות והוונדליזם מצד נערי שוליים בבני ברק, בעיקר בשבתות וחגים. גורמים במשטרה אמרו לאחרונה ל'בחדרי חרדים' כי באופן כללי נעשים מאמצים לאתר את הנערים הפורעים וכי מתבצעות פעולות חקירה רבות. יחד עם זאת, תושבים בעיר טוענים כי אין הרתעה בקרב הנערים. 

 

 

 

 

 

נוער שוליים ונדליזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד