ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"הכיסא רעד"

רעידת אדמה הורגשה באופן משמעותי בצפון

תושבים רבים בכמה ערים בצפון הארץ דיווחו הערב (מוצאי שבת) על רעידת אדמה שהורגשה באופן משמעותי | המשטרה: "לא דווח על נפגעים ונזק ואין התרעה לצונמי" | תושב טבריה ל'בחדרי': "ישבתי בבית והרגשתי שהכיסא והאדמה רועדים"

רעידת אדמה הורגשה באופן משמעותי בצפון
אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

רעידת אדמה הורגשה הערב (מוצאי שבת) במספר ערים בצפון הארץ. תושבים רבים דיווחו ברשתות החברתיות כי הרגישו שביתם זז בשל הרעידה. 

יעקב המתגורר בטבריה מתאר ל'בחדרי חרדים': "ישבתי בבית והרגשתי שהכיסא והאדמה רועדים". עם זאת, הוא מרגיע, "זה לא כמו לפני שנתיים, זאת לא העוצמה שהייתה אז", אך הוא שב ומדגיש כי הרעידה בהחלט הורגשה.

"אני גר בקומה הרביעית", סיפר תושב נוסף, "ישבתי לאכול והרגשתי איך הכסא ממש זז ממקומו. בתחילה לא הבנתי מי מזיז אותו, כי אני לבד בבית. בעוד שאני מסתובב לראות מה קורה, ראיתי גם את הספריה זזה, הסלון רועד כולו. הרעידה נמשכה כ-10 שניות".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התרחשה בישראל רעידת אדמה בעוצמה של 3.7. הרעידה הורגשה באזור בית שאן שבצפון. נרשמו עשרות קריאות במוקדי 100. לא דווח על נפגעים ונזק ואין התרעה לצונמי".

בשבוע שעבר הורגשה רעידת אדמה באזורים שונים בארץ, שמקורה בקפריסין, שם הורגשה בעוצמה 6.4. גולשים ברשת דיווחו בזמן אמת כי חשו ברעידות בבתיהם. "כל הבית זז לי", כך כתב גולש ברשת טוויטר, "רגע של כמה שניות בהלם", כתב אחר, "בדיוק ישבתי בכיסא וכמעט נפלתי".

רעידת אדמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד