ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אחרי פרסום התיעוד

אנטישמית שקיללה וירקה על ילדים חרדים, נעצרה

כשבוע לאחר שתקפה ילדים חרדים בברוקלין במילים אנטישמיות קשות, תוך שהיא יורקת על אחד מהם, נעצרה בת 21 שתיעוד שלה פורסם על ידי המשטרה במטרה להביאה לדין. היא עומדת בפני אישומים חמורים | אב הילד שהותקף: "ירקה לו בפרצוף ואמרה לו נהרוג את כולכם"

אנטישמית שקיללה וירקה על ילדים חרדים, נעצרה
התוקפת צילום: מצלמות אבטחה

צעירה אנטישמית שירקה על ילדים חרדים בברוקלין, ניו יורק, נעצרה לאחר שתמונתה הופצה בכל האזור, הצעירה עומדת בפני אישומים של פשע שנאה, לאחר שהשמיעה הערות אנטישמיות לקבוצת ילדים חרדים וירקה עליהם בפארק בברוקלין.

משטרת ניו יורק הודיעה כי היא עצרה את כריסטינה דרלינג, בת 21, בשל התקרית, והאשימה אותה ב'הטרדה מחמירה', ב'פשע שנאה', וב'התנהגות פוגענית ומאיימת על ילדים'.

"האישה הזו עברה לידם, צעקה עליהם. משהו בסגנון של היטלר היה צריך להרוג את כולכם", אמר אריה פריד, אביו של אחד הילדים לרשת CBS2. פריד אמר שבנו הילד הגיב לאישה.

"אני צריך ללמד אותו לא להגיב, אבל הוא הגיב. והיא חזרה לעברו בריצה, ירקה לו בפרצוף ואמרה לו נהרוג את כולכם, אני יודעת איפה אתה גר, ואנחנו נדאג לתפוס את כולכם בפעם הבאה", אמר.

עוד אמר: "אני מקווה שהיא מבינה את חומרת מעשיה", הוסיף. "לעשות את זה למישהו זה כמובן בעייתי, אבל עבור מבוגר לעשות את זה לילד זה פשוט יותר מטורף".

בשבוע שעבר פרסמנו ב'בחדרי חרדים', תיעוד ממצלמת אבטחה שבה נראית כריסטינה דרלינג, ניגשת לילד חרדי בן 8 ששיחק עם שני ילדים נוספים בפארק מקומי בברוקלין, היא הטיחה בהם משפטים אנטישמיים, ירקה עליהם ולאחר מכן נמלטה לכיוון רחוב סמוך ונעלמה, תיאור האישה האלימה פורסם על ידי המשטרה שפנתה לציבור וביקשה מכל מי שיש לו מידע בנוגע לאירוע הזה, מתבקש להתקשר לקו החם של משטרת ניו יורק. ואכן הפרסום הביא למעצרה של התוקפת.

חרדים בניו יורק אנטישמיות בארצות הברית תקיפת ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד