ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
דוגמה אישית לאזרחים

בגלל המגבלות: ראש הממשלה דחתה את חתונתה

על רקע הגבלות חדשות שהוטלו בניו זילנד בשל זיהוי מקרי אומיקרון בודדים, ראש הממשלה ג'סינדה ארדרן הודיעה לאזרחים כי היא דחתה את חתונתה. "החתונה שלי לא תתקיים ואני מצטערת בפני כל מי שנקלע למצב דומה - אלה הם החיים"

בגלל המגבלות: ראש הממשלה דחתה את חתונתה
אילוסטרציה צילום: pexels

ראש ממשלת ניו זילנד, ג'סינדה ארדרן, דוחה את חתונתה כשהיא מכניסה את כל ניו זילנד למגבלות קשות לאחר שזוהו תשעה מקרים של אומיקרון, ראש הממשלה אמרה כי החל מהשעה 23:59 בליל יום ראשון, כל התושבים יהיו כפופים להגבלות חדשות לאחר גילוי מקרי אומיקרון.

ארדרן גם הודיעה כי חתונתה תידחה עקב ההתפרצות האחרונה, ואמרה שהיא לא שונה משאר ניו זילנדים. "כאלה הם החיים", אמרה לכתבים במהלך מסיבת עיתונאים שבה חזרה והדגישה שניו זילנד לא נכנסת לסגר. "הרגע הצטרפתי להרבה ניו זילנדים אחרים שחוו חוויה כזו כתוצאה מהמגפה ולכל מי שנקלע לתרחיש הזה אני כל כך מצטערת" אמרה.

היא הוסיפה: "אדום זה לא נעילה. באדום העסקים נשארים פתוחים ותוכלו לעשות את רוב הדברים שאתם עושים בדרך כלל, כולל לבקר משפחה וחברים ולטייל ברחבי הארץ", אמרה ראש הממשלה.

"אחד הדברים החשובים ביותר שאנשים יכולים לעשות הוא לוודא שיש לך ולמשפחתך חבר, כמו שכן או חבר - שיוכל לעזור לך על ידי אספקת מצרכים שאתה צריך אם אתה מרגיש לא טוב".

עסקים בתחום האירוח יישארו פתוחים אך יהיו מוגבלים ל-100 לקוחות, הלקוחות יוכלו לסעוד בישיבה בתוך המסעדות, ואנשים יתבקשו לעבוד מהבית.

ניו זילנד חתונה נדחתה ג'סינדה ארדרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד