ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הסערה נמשכת

המשטרה טרם סגרה תיק התקיפה נגד עידית סילמן: "נמצא בבדיקה"

ברקע הדיווחים כי לא נמצאו ראיות בתיק התקיפה נגד יו"ר הקואליציה, המשטרה מבהירה הבוקר כי החקירה לא נסגרה: "התיק נמצא בבדיקת גורמי המקצוע וטרם התקבלה החלטה" | אתמול פורסמה שיחה קשה בין סילמן לחוקר בתיק: "פשוט חוצפה שאין כדוגמתה שאף אחד לא שואל אותי ואף אחד לא מדבר איתי"

המשטרה טרם סגרה תיק התקיפה נגד עידית סילמן: "נמצא בבדיקה"
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה הודיעה הבוקר (ראשון) כי תיק החקירה שנפתח בעקבות תלונתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן, שטענה כי הותקפה ע"י אלמוני בעיר מודיעין - טרם נסגר וכי הוא עדיין נמצא בבדיקה. פרשת התקיפה של סילמן עוררה סערה רבה, כאשר גורמים רבים בימין טענו במהלך החודשים האחרונים כי היא בדתה את הפרטים מליבה.

בסוף השבוע, כזכור, דווח בחדשות 12 כי המשטרה לא מצאה ראיות כי סילמן אכן הותקפה ולכן נאלצה לסגור את תיק החקירה. "ברצוננו להבהיר כי התיק עודנו נמצא בבדיקת גורמי המקצוע וטרם התקבלה כל החלטה", נמסר הבוקר מהמשטרה.

הדיווחים בתקשורת גררו שיחה קשה בין סילמן לחוקר בתיק. בהקלטה השמיעה סילמן את תסכולה על כך שהופצו הודעות בעניין סגירת החקירה, מבלי שאף אחד מטעם המשטרה עדכן אותה טרם הפרסום. סילמן הטיחה דברים קשים ביותר בחוקר. "איך אפשר לסמוך על משטרת ישראל? ולמה שמישהו ירצה לשתף פעולה עם המשטרה אם ככה אתם מתנהגים".  סילמן בשיחה עם החוקר: "יש משהו שחסר בחקירה ולא אמרו לי, אז אם יש משהו שחסר בחקירה, למה לא אמרו לי? למה לא שואלים? למה להוציא כותרות כאלה? עשיתם לי איכון נייד כמו שביקשתי? מי מהמשטרה מוציא הודעות? איך אפשר לסמוך על משטרת ישראל? מה זה הדבר הזה?"

סילמן לא נרגעה והמשיכה להטיח בחוקר:  "אני אומרת לך אורן (החוקר בתיק) זה פשוט חוצפה שאין כדוגמתה שאף אחד לא שואל אותי ואף אחד לא מדבר איתי, ואז יש כותרות בעיתונים כאלו. מי מפרסם דברים כאלה לתקשורת, למה שמישהו ירצה לשתף פעולה עם המשטרה אם ככה אתם מתנהגים? מה זה הדבר הזה? מאיפה כתב מכיר משהו שנמצא בחקירה ואני לא מכירה?".

כזכור, בתחילת חודש נובמבר האחרון המשטרה החלה בבדיקת טענותיה של יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, בנוגע לתקיפה שעברה לטענתה ע"י אלמוני בתחנת דלק בעיר מודיעין. לפי הדיווח בסוף השבוע, המשטרה סוגרת את החקירה ומתלוננת על "שת"פ מוגבל מאוד מצד הח"כית".

עידית סילמן תקיפה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד