ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
עקב הבידודים הרבים

סייל החורף ב-GB הוארך בשבוע נוסף

עקב הבידודים ששוטפים את הארץ, מבצעי הענק של GB הוארכו בשבוע • המזדרזים האחרונים עוד יכולים להצטרף וליהנות מהמבצע שסוחף את כל הקהילות החסידיות בארץ ישראל

סייל החורף ב-GB הוארך בשבוע נוסף
מותג הלבשה חסידי צילום: יח"צ

עקב הבידודים ששוטפים את ארץ ישראל ולבקשת רבים - סייל חורף תשפ"ב (2021-2) של GB הוארך בשבוע נוסף. סייל החורף במסגרתו ניתנים הנחות ענק בגובה של עד 40%, חל על מגוון ענק של מוצרי הלבשה נחשקים מסדרת קולקציית החורף של תשפ"ב.

בסיום שבוע זה עומד לבוא אל סיומו עוד מבצע ענק של המותג GB. המזדרזים האחרונים עוד יכולים להצטרף וליהנות מההזדמנות האחרונה של המבצע שסוחף את כל הקהילות החסידיות בארץ ישראל.

מבצעי הענק של GB כוללים את כל המגוון הענק של מוצרי הקולב וביניהם את דגמי החליפות, הבעקיטשע'ס והקאפטע'ס – בטנה מלאה וחצי בטנה, העדכניים ביותר.

ימים אלו של סייל החורף מעניקים ללקוחותינו הזדמנות ליהנות מכל העולמות: גם ממוצר הלבשה איכותי הנושא את תוויתGB  על שלל יתרונותיו, גם מהדוגמאות המעודכנות ביותר וגם ממבצע הנחות משתלם ואטרקטיבי במיוחד.

הנחת הענק של המותג הבינלאומי GB בתוקף עד ליום שישי כ"ו בשבט (28/1/22) תשפ"ב, במתכונת "כל הקודם זוכה". אל תהססו! רוצו עכשיו לטרקלינים המפוארים של GB במתחם 'חסידים סנטר' ברח' יחזקאל 24 ירושלים וברח' עזרא 1 בבני ברק, ושריינו לעצמכם עוד מוצר הלבשה שחסר לכם במלתחה.

 

הלבשה חסידית G&G

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד