י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תוך שעות

רעידת אדמה נוספת הורגשה בצפון הארץ

תושבים בצפון הארץ דיווחו על רעידת אדמה נוספת שהורגשה, פחות מ-12 שעות לאחר הרעידה הקודמת | פיקוד העורף: הרעידה התרחשה דרומית-מזרחית לטבריה | לא ידוע על נזק או נפגעים

רעידת אדמה נוספת הורגשה בצפון הארץ
אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כ-12 שעות לאחר רעידת האדמה שהורגשה בצפון הארץ, תושבים רבים דיווחו בשעה האחרונה (ראשון) על רעידה נוספת שהורגשה בכמה ערים בצפון. לא ידוע על נזק או נפגעים. פיקוד העורף עדכן כי הרעידה התרחשה בעוצמה 3.5.

הרעידה הורגשה בשורה של ערים, בין היתר בטבריה, חיפה ובנצרת. לפי פיקוד העורף, הרעידה התרחשה דרומית-מזרחית לטבריה בשעה 12:28.

מהמשטרה נמסר כי "לפני כשעה התרחשה בישראל רעידת אדמה בעוצמה של 3.7. הרעידה הורגשה במקום שבו הורגשה רעידה דומה הלילה. נרשמו קריאות במוקדי 100. לא דווח על נפגעים ונזק ואין התרעה לצונמי".

אתמול (מוצאי שבת), כאמור, מעט לפני השעה 12:00 בלילה, הורגשה רעיד אדמה במספר ערים בצפון הארץ. תושבים רבים דיווחו ברשתות החברתיות כי הרגישו שביתם זז בשל הרעידה.

יעקב המתגורר בטבריה תיאר ל'בחדרי חרדים': "ישבתי בבית והרגשתי שהכיסא והאדמה רועדים". עם זאת, הוא מרגיע, "זה לא כמו לפני שנתיים, זאת לא העוצמה שהייתה אז", אך הוא שב ומדגיש כי הרעידה בהחלט הורגשה.

"אני גר בקומה הרביעית", סיפר תושב נוסף, "ישבתי לאכול והרגשתי איך הכסא ממש זז ממקומו. בתחילה לא הבנתי מי מזיז אותו, כי אני לבד בבית. בעוד שאני מסתובב לראות מה קורה, ראיתי גם את הספריה זזה, הסלון רועד כולו. הרעידה נמשכה כ-10 שניות".

 

רעידת אדמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד