י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המתח בצמרת

הקרב בליכוד מתלהט: מיקי זוהר מנסה להרגיע

לאחר שהאשימה אותו בניהול מגעים עם סער, והוא בתגובה תקף ואמר כי היא "מפיצה שמועות זדוניות ובעיקר משדרת לחץ אטומי" - מוסיף לגבור המתח בין בכירי הליכוד ח"כ מירי רגב לח"כ ישראל כץ | ח"כ זוהר מנסה להרגיע: "לא מבין מה החיפזון. חדלו אש" 

הקרב בליכוד מתלהט: מיקי זוהר מנסה להרגיע
השר ישראל כץ צילום: פלאש90

המתיחות עולה שלב: לאחר שהאשימה אותו אמש כי הוא מנהל מגעים עם סער, והוא בתגובה השיב הבוקר (ראשון) במילים: "מפיצה שמועות זדוניות ובעיקר משדרת לחץ אטומי" - מוסיף לגבור המתח בין בכירי הליכוד ח"כ מירי רגב לח"כ ישראל כץ. 

שרת התחבורה לשעבר ח"כ מירי רגב מפרסמת הבוקר פוסט נוסף ברשתות החברתיות בו היא מאשימה את כץ בהפרת ההחלטה של המפלגה להרחיק ל-8 שנים את מי "שפעל" נגד הליכוד: "החלטה שלצערי כבר הפרת כשהכשרת את הליכודניקים החדשים, למען האינטרסים האישיים שלך בפוליטיקה", תקפה רגב. 

בכירת הליכוד המשיכה והאשימה אותו כי הוא חותר נגד היו"ר: "עכשיו אתה מגדיל לעשות ולחתור תחת הליכוד ותחת נתניהו ולנהל מגעים עם ימינה ותקווה חדשה שבגללם אנחנו באופוזיציה, אותם אלה ששיקרו למיליון וחצי מצביעי ימין", האשימה. 

"ישראל, למפלגת הליכוד יש יושב ראש תנועה, בנימין נתניהו שנבחר פעם אחר פעם ברוב מוחץ והוא היחידי שאמור לנהל מגעים כאלה ואחרים. אף אחד לא נתן לך את המנדט לדבר בשם הליכוד", המשיכה. 

מי שצופה בבושה מהצד על ההתכתשות הפומבית בין בכירי מפלגתו הוא ח"כ מיקי זוהר שניסה הבוקר להרגיע במעט את הרוחות המתלהטות: "עד כמה שאני יודע אין כעת פריימריז לראשות הליכוד, כך שאני באמת לא מבין מה החיפזון", אמר זוהר.

"תפנימו", הוסיף ח"כ זוהר, "כל הוויכוחים הפנימיים האלו מיותרים ופוגעים מאוד בליכוד. חדלו אש. נתניהו איתנו ומחובתנו לתת לו גיבוי מוחלט". 

 

 

 

ישראל כץ מירי רגב מיקי זוהר הליכוד בנימין נתניהו הליכודניקים החדשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד