י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חדשות מצוינות

סוכנויות חדשות של 'דואר ישראל' נפתחו במערב ובצפון העיר בני ברק

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל: "הנוכחות של 'דואר ישראל' בעיר בני ברק, עם 14 יחידות דואר ומרכזי מסירה הפרוסים ברחבי העיר, היא חלק מההיערכות שלנו להמשך העלייה בביקושים לשירותי הסחר והחבילות, ושירותי דואר ובנק הדואר הניתנים בסניפים"

סוכנויות חדשות של 'דואר ישראל' נפתחו במערב ובצפון העיר בני ברק
סוכנות כהנמן בבני ברק צילום: דוברות דואר ישראל

חברת דואר ישראל הרחיבה את פריסת סניפי הדואר בעיר בני ברק, בפתיחה של שתי סוכנויות דואר חדשות בעיר: סוכנות 'פרדס כץ' ברחוב אבוחצירא 9, וסוכנות 'כהנמן' ברחוב כהנמן 107. שתי הסוכנויות ינוהלו על ידי אותו המפעיל, אשר זכה במכרז ייעודי לניהול אשכול בני ברק.

פתיחת סניפי הדואר החדשים במיקומים מרכזיים במערב העיר ובצפון העיר, תיתן מענה לביקושים הגוברים לשירותי הדואר ובנק הדואר באזור.

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל: "העיר בני ברק היא אחת הערים המרכזיות מבחינת פעילות דואר ישראל, ואנחנו ממשיכים להרחיב את הפריסה בעיר כדי לענות על הביקוש למכלול השירותים. בשנת 2021, הגיעו לישראל יותר מ-50 מיליון חבילות שהוזמנו בחו"ל, והצפי הוא שכמות החבילות והמשקל הממוצע של כל חבילה ימשיכו לעלות. הנוכחות של 'דואר ישראל' בעיר בני ברק, עם 14 יחידות דואר ומרכזי מסירה הפרוסים ברחבי העיר, היא חלק מההיערכות שלנו להמשך העלייה בביקושים לשירותי הסחר והחבילות, ושירותי דואר ובנק הדואר הניתנים בסניפים."

סוכנויות הדואר פרדס כץ וכהנמן, מציעות מגוון רחב של שירותים, כגון: קבלה ומשלוח חבילות, משלוחים מהירים בארץ ובחו"ל, שירותים פיננסיים כגון רכישת מט"ח, העברת כספים בארץ ולחו"ל, הפקדת כספים בארץ, הזמנת שירותי שליחים, העברת בעלות רכב ושירותי דואר אוניברסליים נוספים.

בסוכנות פרדס כץ פועלים חמישה אשנבי שירות, ובסוכנות כהנמן שלושה אשנבים המעניקים שירות שישה ימים בשבוע, כולל בשעות אחר הצהריים בימים א'-ה' (פעמיים עד השעה 18:00 ופעמיים עד השעה 20:00). יש להזמין תור מראש באמצעות שירות 'תור בקליק' טרם ההגעה ליחידה, באמצעות מוקד שירות הלקוחות בטלפון 171 שמאפשר להזמין תור במענה אוטומטי 24 שעות ביממה, או באופן דיגיטלי באמצעות האפליקציה והאתר של דואר ישראל.

דואר ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד