ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"בשלב הזה לא אתראיין"

"עושים לי חשק לחזור": הרשת סוערת בעקבות פרישתו של רזי ברקאי

לאחר שנודע כי הוא פורש מהגשת תכניתו 'מה בוער' בגלי צה"ל, זאת לאחר 27 שנים | פונה הערב איש התקשורת רזי ברקאי אל מתנגדיו, שצהלו ברשתות וקורא להם לחדול מחגיגות השמחה: "אתם עושים לי חשק לחזור, תפסיקו". 

"עושים לי חשק לחזור": הרשת סוערת בעקבות פרישתו של רזי ברקאי
רזי ברקאי צילום: Moshe Shai/FLASH90.

צהלות השמחה שנשמעו ברשתות מצד מתנגדיו של שדרן הרדיו רזי ברקאי, שהודיע הבוקר (ראשון) על פרישתו מהגשת תוכניתו בגלי צה"ל, הרגיזו את השדר הוותיק שהגיב וכתב, "אתם עושים לי חשק לחזור, תפסיקו".

‏ברקאי פרסם ציוץ ברשת הטוויטר בו התייחס תחילה לפניות הרבות מצד אנשי התקשורת שדולקים אחריו משעות הבוקר במטרה להשיג תגובה לפרישה המפתיעה ואמר: "לכל הקולגות שרוצים לראיין אותי, ולא עניתי להם, בשלב הזה לא אתראיין".

לאח"כ פנה איש התקשורת הוותיק אל תומכיו שהציפו את הרשתות במילות פרידה ותמיכה: "למחבקים, חיבוק ענק בחזרה". "ולמקללים", הוסיף ברקאי: "אתם רק עושים לי חשק לחזור, אז מבחינת האינטרס שלכם, תפסיקו". 

כאמור, לפרישתו הבוקר מהגשת התכנית 'מה בוער', הגיבו רבים בעד ונגד: "‏רזי ברקאי הוא מעמודי התווך של השידור הציבורי. עיתונאי ברמ"ח אבריו, מהדור שלא עשה הנחות לשום אישיות פוליטית", כתב עליו אבי בניהו, מפקד גלי צה"ל בדימוס.

"הוא עיתונאי מהסוג שמעט ולא מייצרים עוד", נכתב בשבחו, ברשת הטוויטר. 

כאמור, לא כולם הגיבו באהדה שכזו כלפיו. ברשת נרשמו תגובות שמחה בגין פרישתו: "‏רזי ברקאי פורש מגל"צ. ברוך שפטרנו מעונשו של זה", כתב אחד הצייצנים. "‏רזי ברקאי הוא תועמלן, רדוד, מיושן, משולל הבנה בסיסית של החברה הישראלית", כתב אחר. 

נזכיר, העיתונאי בן ה-72 הודיע לממלאת מקום מפקדת גלי צה״ל, גלית אלטשטיין, על רצונו לפרוש מהנחיית התוכנית 'מה בוער'. ברקאי, ייפרד מהמאזינים בזמן הקרוב במהדורת פרידה, שתחתום 27 שנים בהן שידר את הרצועה. 

מתחנת הרדיו הצבאית נמסר בתגובה לפרישתו מ-'מה בוער': "בעתיד הקרוב יעשה מאמץ משותף, שברקאי ימשיך לשדר בתחנה בפורמט אחר". 

 

 

רזי ברקאי גלי צהל טוויטר מה בוער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד