כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הכל זז

צפו: רעידת האדמה ממצלמת אבטחה בסופר באשדות יעקב

רעידת האדמה הורגשה הלילה באזור הצפון. מצלמות האבטחה תיעדו את רעידת האדמה בסופרמרקט בקיבוץ אשדות יעקב הנמצא בעמק הירדן סמוך לכנרת

צפו: רעידת האדמה ממצלמת אבטחה בסופר באשדות יעקב
רעידת האדמה בחנות בקיבוץ אשדות יעקב צילום: עפ סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

אמש (מוצ"ש) הורגשה בשעה 23:36 רעידת אדמה ברחבי הצפון שמוקדה כ-16 ק"מ צפונית-מזרחית לבית שאן. אחריה הורגשו רעידות משנה חלשות יותר. לא דווח על נפגעים ולא הייתה התרעת צונאמי. עוצמת הרעש באזור המקור, גבול ישראל-ירדן, הייתה 3.7. התרעות של פיקוד העורף הופעלו ביישובים הסמוכים למוקד הרעש.

מצלמות האבטחה תיעדו אתמול את רעידת האדמה בסופרמרקט בקיבוץ אשדות יעקב הנמצא בעמק הירדן סמוך לכנרת.

כאמור, ביממה האחרונה הורגשו שתי רעידת אדמה נוספת בצפון הארץ בשעות הבוקר. מוקד הרעידות היה דרומית-מזרחית לכינרת והעוצמה שנמדדה עמדה על 3.5 בבוקר ו-3.7 בלילה.

ההוראות של פיקוד העורף במקרה של רעידת אדמה במבנה: אם ניתן יש לצאת לשטח פתוח. אם לא ניתן לצאת מהמבנה תוך שניות ספורות, יש להיכנס לממ"ד ולהשאיר את הדלת והחלונות פתוחים או לצאת לחדר המדרגות ולהמשיך לרדת עד ליציאה מהמבנה. רק אם לא ניתן לפעול כך, יש לשבת בפינה פנימית של החדר או תחת רהיט כבד ולהגן על הראש באמצעות הידיים.

"חשוב לדעת כי ההוראות בנוגע לרעידות אדמה, הן מצילות חיים", אמר רס"ן (במיל.) יצחק טסלר בעקבות רעידות האדמה שפקדו את ישראל ביממה האחרונה. "חשוב גם שנוודא כי גם בני המשפחה, הצעירים והמבוגרים כאחד, יודעים את ההנחיות", הוא אומר.

רעידת אדמה פיקוד העורף מצלמות אבטחה סופר מרקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד