ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
האזנות המשטרה

"העם המסורתי והחרדי אינו ראוי לדמוקרטיה" / ישראל אייכלר

מה המשותף בין האזנות המשטרה לחוק הגיוס שנפל שבוע שעבר? והם יש קשר ביו האפליה בטלזסטון לכינוי של יאיר גולן על מתנחלי חומש 'תתי אדם'? ח"כ ישראל אייכלר מוותיקי ההסברה החרדית במאמר מנומק ב'בחדרי חרדים', עושה סדר באקטואליה

"העם המסורתי והחרדי אינו ראוי לדמוקרטיה" / ישראל אייכלר
ח"כ ישראל אייכלר צילום: Hadas Parush/Flash90

הפרסומים לפיהן המשטרה ומנגנוני השלטון, משתמשים בתוכנות ריגול והאזנה, נגד אזרחים בטלפונים, זעזעה את התקשורת. כי הפעם הם חדרו למעוזי האליטה. הידיעה לא מחדשת שום דבר למי שעוקב אחר התנהגות המישטר החילוני, מאז ימי בן גוריון עד היום. המדינה המוצגת כדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון פועלת נגד זכויות האדם בכלל ונגד הציבור החרדי בפרט, באופן ששום דבר לא מפתיע. רק מי שחשב שהוא "עם חפשי בארצנו", יכול להיות מופתע, שהמדינה נשלטת על ידי כנופיות שכבר נאמר עליהם: "רק אין יראת אלוקים במקום הזה וכו'.

אולם, זה לא מתחיל בהאזנות סתר נגד כל מי שהשלטון חפץ בו. זה לא נגמר בחקירות פוליטיות ואלימות משטרתית ותפירת תיקים משפטיים ואף לא במשפטים מבויימים. זה מתחיל בהסתה תקשורתית ופוליטית פרועה, נגד התורה, נגד האמונה היהודית.

בעיני ההגמוניה האליטיסטית, כל תינוק חרדי שחי בארץ וכל זוג צעיר חרדי וכל משפחה חרדית, הוא "פצצה מתקתקת" לעתיד המדינה החילונית. לא כל ציוני חושב שהחרדים הם אויב, שצריך למגר אותו. אבל אלה שמנהלים את המאבק של המישטר החילוני, לעקירת הדת היהודית ושומריה, מופעלים על ידי תעמולה רפורמית השלטת בתקשורת. אתם שותפים קומץ אליטיסטי הרואים עצמם בני "הגזע העליון". הם מביטים עלינו כעל יצורים נחותים המכרסמים בעוצמה השלטונית ומוגדרים: תת-אדם. 

השנאה מרימה ראש באופנים שונים, ובתצורות שונות. פילוסופים והוגי דעות מקרב האליטה מדברים ביניהם בחוגים שונים. שם הם מגלים את הסוד. "איך נחשפו עשיו נבעו מצפוניו". הם מתבטאים כלפי המון העם המסורתי והדתי ובראשם החרדים כאל "פסולת אנושית". המילים שהם מוציאים מהפה כלפי כל מי שלא חושב כמו אנשי השבט הלבן האנטי דתי, הן מזעזעות ממש, כאשר הן יוצאות מן העטיפה של הדאגה ל"טבע והסביבה".

בחסדי השם רוב הציבור החרדי אינם נחשפים לכל הרוע הזה, כאשר אנו נמנעים מלהאזין לתעמולת הזוועה האנטי יהודית. אבל כאמור, גם לטמון את הראש בחול ולעשות עצמנו כאילו איננו יודעים מאומה - זו טעות.

השבוע כבר גילה אחד הפילוסופים שלהם את מה שכולם חושבים: "העם המסורתי והחרדי אינו ראוי להנהגה. כמו שילדים בני שש ועשר אינם יכולים לנהל את המשפחה בלי ההורים. הם יביאו חורבן על המדינה, כמו האחים המוסלמים במצרים שבחרו בנשיא מורסי. עד שבא א סיסי ושחרר את מצרים מידי הדמוקרטיה ההרסנית. כך אנחנו "הנאורים" צריכים לשלוט ב"דתיים החשוכים", בניגוד לרצונם, עם כל הכבוד לדמוקרטיה. אחרת כולנו בסכנת קיום".

לא רק החרדים "אינם ראויים". גם המתנחלים. גם הציונים המסורים חובשי הכיפות הסרוגות, הוגדרו באמירתו של סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן על כך ש"מתנחלי חומש הם תתי אדם". מי שחשב שאי שירות צבאי של חרדים, זאת הבעיה של האליטה הכפרנית טעה. שירות צבאי ומסירות נפש למדינה, אינה מוציאה אנשים דתיים, מכלל ההגדרה "תתי-אדם" מסוכנים בעיני האליטה השמאלנית. האמירה של סגן הרמטכ"ל לשעבר, הסעירה את התקשורת במשך יממה ארוכה, ולבסוף אף אילצה אותו להתנצל. היא בוודאי אמירה מגונה, שמעוררת ספקות ותהיות רבות אודות קברניטי הצבא, שמתיימרים להציג שיקול דעת והיגיון, לצד מוסר וחשיבה ערכית נכונה. אבל הוא פלט את התיעוב שחשים רבים בסביבתו.

מי שכיהן בדרג בכיר כל כך בצבא מעז להתבטא בצורה כזו, על אנשים שגם אם הוא ואחרים חולקים על עמדתם האידאולוגית, הוא לא יכול שלא להסכים עם מסירות נפשם העקרונית. אלו ציונים שגאים בציונות. זאת הכרת הטוב של המישטר החילוני למשרתיו הדתיים? בטח הוא לא חשב פעמיים לפני שהדביק להם כינוי שהיה מקובל בתעמולה הנאצית כלפי היהודים. זה יצא לו טבעי.

שנית, יש עניין של טקטיקה פוליטית. הביטוי הזה, מעורר שאלות על יכולתם הקוגניטיבית של אלופי הצבא והמשטרה וכל מנגנון גאוות ה"כוחי ועוצם ידי" של קברניטי המדינה.

דווקא בשבוע האחרון, כאשר נושא גיוס בני הישיבות עלה לסדר היום בהצבעה בכנסת, יש לתהות בקול: האם הצבא רוצה דתיים וחרדים תתי-אדם, שיפעילו נשק? ברור שהם לא רוצים שהם יילחמו בעתיד, נגד ההגמוניה החילונית. וכבר אמרו: אל תתנו להם רובים. הם מסוכנים לדמוקרטיה.

נקודה נוספת, חשובה לא פחות, היא עצם היכולת של כל דיכפין להתבטא ככה רק על דתיים וחרדים. זה לא יעלה על הדעת לומר זאת על אוכלוסייה אחרת שאיננה אמונית. רק כלפי החרדלי"ם והחרדיים אשר להגיד דברים כאלו. ומה הגיבו הדתיים חוץ מלמחות בתקשורת? כלום.

לצערנו, אנחנו בוחרים לעצום את העיניים ולא לראות את המציאות כפי שהיא. אפשר להבין זאת. הטבע האנושי מתקשה לראות את הרוע שמציפים מולו, את הגזענות והשנאה כלפיו. זה לא נעים וגם נורא. בכל הדורות, יהודים התחבאו  מן האיבה והמשטמה שהגויים לא הסתירו מפניהם. כאשר כבר היה מי שביקש לעורר אותם ולהראות ליהודים את האמת, מה חושבים עליהם השכנים שלהם, הם פטרוהו בניד ראש, כזבוב טורדני. לא רצו לשמוע. לכן כולם הופתעו כאשר היו פוגרומים וגירושים. איך מסוגלים לעשות לנו כך. מה חטאנו ומה פשענו שאנחנו יהודים. אכן, רק מי שלא מודע לשנאת עולם לעם עולם, מסוגל לשאול: איך הם מסוגלים לשנא אותנו כך?

כבר אמרו חז"ל: גדולה שנאה ששונאים עמי הארץ לתלמידי חכמים יותר מעכו"ם ונשותיהם יותר מהם". לפרקים נראה שגדולה השנאה שהם שונאים אותנו, משנאתם למרצחים מוסלמים. מפחיד לחשוב מה היו עושים לנו, אילו חלילה היה להם את היכולת, למגר את החרדים והחרדלי"ם והמסורתיים. עכשיו הם מעדיפים לעשות זאת בהעברה על הדת, בחטיפת נשמות ממשפחות חרדיות ודתיות לאומיות, אל הבור הריק של תרבות התועבה, שאין בו מים אבל נחשים ועקרבים יש בו.

מה שקרה במלחמה נגד הרחבת טלזסטון ואישור הרחבת אבו גוש, זו רק דוגמה אחת קטנה. יש עוד רבות לצערנו. הפתרון לכך לא בהכרח בידינו. יש אולי דברים רבים שהיינו צריכים לעשות אחרת, כדי להרתיע את אויבינו הרודים בנו. אבל אין ספק שתחילתו הוא בכך שנהיה מודעים לבעיה. הם שונאים אותנו. "לאויבים היו לנו".

אם נדע שהם שונאים אותנו בגלל אמונתנו ותורתנו ועל כך גאוותנו, לא תיפול רוחנו. לא נשאל: איך המשטרה עוקבת אחר הטלפונים. איך מערכת המשפט מגוייסת למלחמה בדת היהודית ובשומריה. איך הם עושים אפליה לרעה בכל תקציבי המדינה בחינוך, ברווחה, בשיכון, בכל דבר שהם שולטים בו. איך הם מכים באכזריות כל הפגנה של חרדים ומאפשרים ל"דגלים השחורים" ועל כוחות החושך להשתולל ברחובות בחסות ההגנה התקשורתית. כי התקשורת העויינת היא השלטת במדינה. היא אוייבת החרדים והמתנחלים והיא מופעלת על ידי האליטה וקרנות הפשע הפרוגרסיבים.

שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם. מי יתן מציון ישועת ישראל, בשוב ה' שבות עמו יגל יעקב ישמח ישראל.

ישראל אייכלר המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!