י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מתחדדת אפליית ילדים"

הח"כ לשרה: כיצד נערכים לביטול סבסוד המעונות לילדי האברכים?

בעקבות דחיית החלטתו של השר ליברמן על ידי שופטי בג"ץ, לשנות את מבחני התמיכה החדשים לסבסוד שכר הלימוד במעונות היום לפני כשבועיים - חבר הכנסת אבי מעוז שיגר שאילתא לשרת החינוך, כיצד היא ומשרדה נערכים לכך שמשפחות האברכים לא יהיו זכאים להנחות במעונות

הח"כ לשרה: כיצד נערכים לביטול סבסוד המעונות לילדי האברכים?
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: משה שי, פלאש 90

חבר הכנסת אבי מעוז שיגר היום (ראשון) לשרת החינוך יפעת שאשא-ביטון שאילתא, כיצד היא ומשרדה נערכים לכניסה לתוקף של ההחלטה להחריג את רוב משפחות האברכים מסבסוד מעונות היום.

הח"כ מסיעת 'הציונות הדתית' הזכיר כי החל מתחילת ינואר האחריות על מעונות היום הועברה למשרד החינוך, ועל כן שאל כיצד השרה ומשרדה נערכים לכניסה לתוקף של ביטול הסבסוד לילדי האברכים במעונות היום.

לדברי יו"ר סיעת 'נעם', חבר הכנסת אבי מעוז, בעקבות ההחלטה להחריג את משפחות האברכים: "מתחדדת אפליית ילדים מאוכלוסיות שונות לרעה, וביניהן משפחות לומדי התורה, כאשר סבסוד המעונות מותנה ברמת תעסוקת ההורים".

"כיצד משרדך נערך למניעת האפליה ולהענקת שוויון בחינוך ללא תלות ברמת התעסוקה של הוריהם?", תהה בסיום מכתבו לשרה. כזכור, בית המשפט העליון פסק לפני כשבועיים על דחיית ביטול סבסוד מעונות יום לילדי אברכים עד לסוף שנת הלימודים.

סבסוד צהרונים אבי מעוז משפחות אברכים יפעת שאשא ביטון גזירת המעונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד