י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מפלגה לא ציונית"

יועז הנדל מסביר מדוע לא יישב עם ליצמן

"הייתי מאוד רוצה ממשלה שכל חבריה הם מפלגות ציוניות ששירתו בצבא. זה לא קרה לי בפעם הקודמת. ישבתי עם ליצמן ואחרים. וזה לא קורה לי עכשיו". כך אומר השר יועז הנדל שגם הודה כי מצב שבו ייבחר מנהיג חדש לליכוד מציב בסימן שאלה את המשך כהונת הממשלה

יועז הנדל מסביר מדוע לא יישב עם ליצמן
יועז הנדל צילום: פלאש 90

שר התקשורת יועז הנדל ממפלגת 'תקוה חדשה' אמר היום (ראשון) כי לא היה רוצה להיות חבר בממשלה שכוללת בתוכה את מפלגת 'יהדות התורה'.

"הייתי מאוד רוצה ממשלה שכל חבריה הם מפלגות ציוניות ששירתו בצבא. זה לא קרה לי בפעם הקודמת. ישבתי עם ליצמן ואחרים. וזה לא קורה לי עכשיו", אמר הנדל בראיון ל'ynet'.

שר התקשורת הודה כי מצב שבו ייבחר מנהיג חדש לליכוד מציב בסימן שאלה את המשך כהונת הממשלה, וקורא לליכוד להצטרף לממשלה ביום שאחרי בנימין נתניהו.

לדבריו, "זה משנה את המציאות ומעלה שאלות ותהיות, אבל אני חושב שאם הממשלה תתרחב והליכוד ייכנס או חלקים ממנו זה רק יחזק אותה, זה הדבר הנכון. אני מאמין בממשלות אחדות כאידיאל, ולא ככורח המציאות".

הנדל גם הביע תמיכה בעסקת טיעון במשפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. לדבריו: "עסקת טיעון שבה נתניהו הולך לביתו ומורחק לצמיתות מהפוליטיקה - אני חושב שזה טוב לישראל, כי כדאי שנפסיק לעסוק ב'כן נתניהו ולא נתניהו' ונתחיל להתווכח על גיוס, משילות, משטרה, קווי 67'. היו פעם ויכוחים שיכולנו להתווכח לפני נתניהו".

בהתייחסות לפרשת NSO - שבה על פי החשד השתמשה המשטרה בתוכנת ריגול נגד אזרחים ללא פיקוח שיפוט - הנדל אמר: "אנחנו משתמשים בכלים קשים כדי להילחם בפשע. זה לא סטרילי - לא במערכת הביטחון ולא במשטרה. יש קווים אדומים וצווי בתי משפט, וצריך להקפיד עליהם כי אחרת זה גולש למקומות לא בריאים בדמוקרטיה, ולכן צריך לבדוק את זה. היועמ"ש הודיע שיבדוק את זה ואני סומך על הבדיקה שלו".

יועז הנדל יעקב ליצמן יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד