ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מתקשים לעכל את הבשורה

בגן הילדים: הסייעת התמוטטה והלכה לעולמה

סייעת התמוטטה הבוקר בגן ילדים באשקלון. לאחר שכל הניסיונות להציל את חייה "עלו בתוהו", נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את מותה | "שושנה תיזכר כסייעת אהובה, שקיבלה את הילדים מידי יום בחיוך, חום ואהבה גדולה", ספד לה ראש העיר 

בגן הילדים: הסייעת התמוטטה והלכה לעולמה
גן ילדים צילום: unsplash

שושנה מורד בת ה-63, סייעת בגן ילדים בעיר אשקלון התמוטטה הבוקר (ראשון) בגן והלכה לעולמה כוחות הצלה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה ממושכות, בסיומן נאלצו לקבוע את מותה. 

"אנו המומים וכואבים את מותה הפתאומי של סייעת גני הילדים שושנה מורד ז"ל", כתב ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם. "שושנה התמוטטה הבוקר בגן הילדים בו עבדה וכל הניסיונות להציל את חייה עלו בתוהו" הוא תיאר. 

גלאם ספד ואמר עוד: "שושנה תיזכר כסייעת אהובה, שקיבלה את הילדים מידי יום בחיוך, חום ואהבה גדולה. צוות הגן, הילדים וההורים מתקשים אף הם לעכל את הבשורה המרה ואת הידיעה שהסייעת האהובה שלהם איננה. יהי זכרה ברוך". 

בנה של הסייעת, פרסם ברשת את המילים הכואבות: "בצער רב וביגון קודר אני מודיע על פטירת אימי שושנה מורד". ההלויה החלה בשעה 19:00 בבית העלמין גבעת ציון באשקלון. 

ברשת הספידו הורים רבים שילדיהם עברו תחת טיפולה המסור של הסייעת שושנה ע"ה: "לא נתפס. טיפלה בילדיי בחום ואהבה, אישה מדהימה ומיוחדת. פשוט כואב", נכתב. "כמה הבשורה מרה. בהחלט בורא עולם לוקח רק את הטובים
נשמתך בגן עדן", ספדה אם המומה נוספת. 

סייעת גן הילדים אשקלון הספדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד