ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מעשה אמיץ, אך מסוכן

צפו: החרדית הפתיעה את הגנבים והכריחה אותם להחזיר את הגניבה

בעלת בית חרדית שתפסה על חם שני גנבים שניסו לגנוב מפתח ביתה שתי חבילות שקיבלה, הבריחה אותם באומץ רב והכריחה אותם להשיב את אחת החבילות שכבר היתה בידם. "שלא תעיזו לגנוב ממני ומאף אחד אחר באזור" צעקה לעברם | מדובר במכת גניבות של חבילות מחוץ לדלתות הבתים בקראון הייטס • צפו בתיעוד

צפו: החרדית הפתיעה את הגנבים והכריחה אותם להחזיר את הגניבה
החרדית גוערת בגנבים צילום: מצלמת אבטחה

תושבים חרדים רבים בשכונת קראון הייטס שברובע ברוקלין בניו יורק, סובלים לאחרונה ממכת גנבות של משלוחים שנגנבים מחוץ לדלת ביתם, אחרי שהשליח מניח את החבילה. בתיעוד ממצלמת אבטחה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראית אישה חרדית מפתיעה שני גנבים בשעת מעשה, גוערת בהם באומץ ומכריחה אותם להשיב את החבילה שניסו לגנוב למקומה.

זוג גנבים הופתעו בשבוע שעבר על ידי אישה חרדית שיצאה מביתה והכריחה אותם להחזיר את החבילה שזה עתה גנבו לה מחוץ לדלת, בתיעוד נראים שתי קופסאות גדולות מונחות מחוץ לבית בקראון הייטס.

בתיעוד וידאו נראה אחד הגנבים עושה את דרכו אל הכניסה לבית עם שקית ניילון שחורה בידו לאור יום ללא חשש, כשהוא רואה את השלל, הוא תופס את אחת הקופסאות הגדולות ומתחיל לגרור אותה, כשהגנב השני תופס קופסא נוספת, שניהם נבהלו, כשלפתע נפתחה הדלת ובעלת הבית יצאה כדי להבריח אותם, אך גרמה להם להניח בחזרה את החבילות הגנובות שלה.

האשה צעקה לעברם: "תחזירו את זה מיד לכאן, עכשיו אני רוצה את זה פה, שלא תעיזו לגנוב ממני ומאף אחד אחר באזור", התריעה. האשה לא נראתה אחת שנבהלת מהם, אך מספר גולשים כתבו בתגובות באתר 'קראון הייטס אינפו', כי זהו מעשה אמיץ ויוצא דופן, אך גם מסוכן: "טוב בשבילה ומהירת מחשבה, כאישה אני אישית לא הייתי מסוגלת לעשות את זה. אין לנו מושג מה האנשים האלה יכולים לעשות. לא הייתי רוצה לסכן את חיי באופן פוטנציאלי". כתבה אחת הגולשות. אחת נוספת כתבה: "לא שווה לסכן את החיים שלי עם גנב חבילות".

לאחרונה סובלים תושבי האזור ממכת גנבות של משלוחים, יש לציין כי חלקם נעצרים אך חוזרים לסורם די מהר, מפאת העונשים הקלים שהם מקבלים. ברוב המקרים הגניבות לא מפוענחות מפאת חוסר רצון של המשטרה להתעסק עם מקרה פעוט שכזה - אלמוני שגנב שקית מחוץ לביתו של פלוני.

מכת גניבות תפיסה על חם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד