י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשפחה מודה על התפילות

נערה חרדית שחוותה התקף לב שוחררה מבית החולים

בת 13 מהקהילה החרדית בלייקווד, שחוותה דום לב פתאומי בזמן שהייתה בכיתתה לפני מספר שבועות, שוחררה מבית החולים לאחר שהתאוששה, המשפחה מודה לכל מי שהתפלל לרפואתה

נערה חרדית שחוותה התקף לב שוחררה מבית החולים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pexels

נערה בת 13 התמוטטה לפני מספר שבועות בבבית ספרה בלייקווד בעקבות דום לב פתאומי שחוותה. הקהילות החרדיות קראו להתפלל לרפואת חיה מלכה בת בת שבע (שטרן).

הילדה ניצלה בחסדי שמים לאחר שאחת המורות ביצעה בה פעולות החייאה מוצלחות, ולאחר מכן מתנדבי הצלה הצליחו להחזיר לה את הדופק. לאחר מכן היא נלקחה לבית החולים לילדים בפילדלפיה. במוצאי שבת האחרון היא שוחררה בחסדי שמים לביתה. כך דווח ב-Yeshiva world news.

הוריה של הילדה פרסמו את ההודעה הבאה כדי להודות לכל מי שהתפלל לרפואתה: "שבוע טוב, ניסים ונפלאות, בדיוק השתחררנו מבית החולים, אנחנו נוסעים הביתה עם בתנו היקרה חיה מלכה, אנו מלאים בשבח והודאה לרבונו של עולם, אין מילים או ביטוי שניתן לבטא, להודות לכולם על שהיינו בלבכם ובתפילות".

עוד כתבו ההורים: "במהלך השבועות האחרונים יש לנו עוד דרך ארוכה, אך אנו בטוחים שעם המשך התפילות שלכם, לחיה מלכה תהיה רפואה מלאה. תקוותנו הנלהבת היא שכל הזכויות שנוצרו במהלך השבועות האחרונים יעזרו להביא את הגאולה שאנו כל כך זקוקים לה. בעזרת השם, אנו מקווים שזה יהיה העדכון האחרון שלנו, אנא המשיכו להתפלל לכל החולים בכלל ישראל שבמהלך השבועות האחרונים פגשנו יותר מדי".

התקף לב נערה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד