י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ברקע החטיפה בטקסס

מסצ'וסטס: אלמוני שאל שאלות חשודות - המשטרה הגבירה את האבטחה

משטרת מסצ'וסטס תגברה את הסיורים לאחר שמאבטח דיווח על מפגש מדאיג למשטרה | משטרת ברוקליין הודיעה כי קיבלה את הדיווח על פעילות חשודה בשבת האחרונה במרכז יהודי מקומי

מסצ'וסטס: אלמוני שאל שאלות חשודות - המשטרה הגבירה את האבטחה
משטרה בניו יורק צילום: unsplash

לפי עדכון המשטרה במסוצ'סטס, אלמוני ניגש למאבטח שלא היה לבוש במדי אבטחה, בסמוך למרכז יהודי מקומי והחל לשאול שאלות מוזרות, כולל כמה מספר החברים ואם מישהו יכול פשוט להיכנס מהרחוב. על פי הדיווחים, האיש עזב את המקום לאחר שהבחין כי האדם שאיתו דיבר הוא למעשה מאבטח. המשטרה הגיעה למקום, אך לא הצליחה למצוא את האיש.

משטרת ברוקליין במסצ'וסטס לא חשפה את שם המרכז היהודי בו התרחש האירוע. המשטרה מסרה שהיא יצרה קשר עם כל המוסדות היהודיים בברוקליין בנוגע לתקרית. מתוך זהירות רבה, משטרת ברוקליין הודיעה שהיא תספק נוכחות נוספת במרכזים יהודיים במהלך השבוע. המשטרה פרסמה פוסט בפייסבוק על האירוע: "בזמנים אלה, חשוב לומר משהו אם אתה רואה משהו, ואנחנו מקווים שתמיד תדעו, שאנחנו כאן בשבילכם".

בפוסט המלא נאמר: "מוקדם יותר היום (שבת) קיבלנו דיווח על פעילות חשודה שבו אלמוני ניגש למאבטח בלבוש אזרחי והחל לשאול שאלות מוזרות, כולל מספר החברים ואם מישהו יכול פשוט להיכנס מהרחוב. לאחר מכן הבחין האיש שהוא מאבטח והלך. השוטרים הגיעו אך לא הצליחו לאתר את האיש, יצרנו קשר עם כל המוסדות היהודיים של ברוקליין על האירוע הזה מתוך שפע של זהירות, משטרת ברוקליין תספק נוכחות נוספת באזור במהלך סוף השבוע, בזמנים אלו, חשוב לומר משהו אם אתה רואה משהו. ואנחנו מקווים שתמיד תדעו, שאנחנו כאן בשבילכם".

הדיווח של משטרת ברוקליין הגיע שבוע לאחר שמחבל לקח בני ערובה יהודים בטקסס, האירוע נמשך כמעט 10 שעות, בסופו של דבר בני הערובה נמלטו, וה-FBI נכנס פנימה וחיסל את המחבל, אזרח בריטי בן 44 מאליק פייסל אכרם.

אבטחה הדוקה מדינת מסצ'וסטס מרכז יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד