י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
עם כובע על הראש

גופת פנסיונר נגררה לסניף הדואר, כדי לקבל כספי פנסיה

אדם מת הובל לסניף דואר על ידי שני אנשים שניסו לתבוע את כספי הפנסיה שלו, האיש מת מספר שעות לפני ששני נוכלים גררו אותו לדואר, כך עלה מניתוח לאחר המוות

גופת פנסיונר נגררה לסניף הדואר, כדי לקבל כספי פנסיה
אילוסטרציה צילום: unsplash

גופת פנסיונר זקן הובאה לסניף הדואר בניסיון לתבוע את קצבתו על ידי שני גברים בשנות ה-30 לחייהם, שאחד מהם הכיר היטב את המת.

פידר דויל, בן ה-66, תושב אירלנד, מת באופן פתאומי, השכנים תיארו אותו כ"אדם שקט מאוד שהיה מכונס בתוך עצמו". בתחילה חשדו הרשויות כי הפנסיונר מת כבר כמה ימים לפני שהוכנס לסניף הדואר.

עם זאת, מנתיחה שלאחר המוות, החוקרים מאמינים שהוא מת שלוש שעות לפני שהובא לסניף הדואר. על פי דיווחים באירלנד, אין חשד לפלילים. 

האינדיפנדנט האירי דיווח כי שני הגברים אמרו שהאדם המנוח לקה בהתקף לב כשהצוות בסניף שאל לשלומו לאחר שהוא ישב בכיסא גלגלים ונראה "לא טוב".

האירועים המוזרים הללו התרחשו בסביבות השעה 11 בבוקר ביום שישי האחרון אז שני הגברים נכנסו לסניף הדואר ברחוב סטייפלסטאון בעיר קרלו בדרום מזרח אירלנד, וניסו לתבוע את הפנסיה, אך נאמר להם שהם צריכים או את מר דויל עצמו, או קרובי משפחתו חייבים להיות בדואר.

הם הלכו לביתו של מר דויל ונשאו אותו בכסא גלגלים בניסיון שני לתבוע את הפנסיה שלו. הם שמו כיסוי צמר על פניו, ושמו כובע על ראשו כביכול בגלל הקור, ונשאו את הגופה אל סניף הדואר.

הגברים אמרו לאנשי הסניף שייתכן שיש לו התקף לב ופשוט הפילו את הגופה על הקרקע, אמבולנס הוזעק במהרה לסניף הדואר, "שירותי החירום קיבלו הודעה ושני הגברים לא עשו מאמץ להימלט מהמקום" סיפר עד ראייה, שני הגברים אמרו לאנשי הסניף כי דויל היה בחיים כשהביאו אותו לסניף הדואר. הם תושאלו במקום אך לא נעצרו. החקירה נמשכת.

פנסיה אירלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד