ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הרב סתיו: "אני נקרע מהאווירה המפלגת"

הרב דוד סתיו מגיב להתקפה נגדו: ""אלו ימים לא פשוטים עבורי ועבור משפחתי" • הרב חיים דרוקמן תוקף את הגר"ע: "למרות שיש חילוקי דעות בציונות הדתית, אנו מזועזעים"

הרב סתיו אצל הגר"ב שמואלי. צילום: בחדרי חרדים
הרב סתיו אצל הגר"ב שמואלי. צילום: בחדרי חרדים

"אלו ימים לא פשוטים לי", אומר הרב דוד סתיו, בתגובה להתקפה של הגר"ע יוסף עליו.

כזכור, בדרשתו השבועית אמר הגר"ע כי, "משתמשים בשמו של הרב עמאר בשביל לבחור אדם רשע. לשים אותו רב ראשי. הוא לא ראוי להיות כלום״.

"אני רוצה להודות באופן אישי על אלפי המיילים, סמסים וטלפונים שקבלתי היום מרבנים, אישי צבור ורבים מכם, כדי לחזק אותי ואת משפחתי לנוכח ההתקפות האישיות כנגדי", הוא כותב בסטטוס בפייסבוק שלו. "אינני לוקח את החיבוק הזה כמובן מאליו ומודה לכל אחד ואחת מכם מקרב לב".

"אני נקרע מהאוירה המפלגת שנוצרה סביב הבחירות לרבנות הראשית, אולם כאשר בחרתי לצאת לדרך זו, שמתי לפניי לא את עצמי, אלא את דרכה של תורה ואת השליחות שבהשבת דרכו של הראי״ה קוק זצ״ל אל הרבנות הראשית.

"אלו ימים לא פשוטים עבורי ועבור משפחתי ועל כן מודה אני לכם על החיזוק והתמיכה. אמשיך לעשות הכל בכדי לחבר בין עם ישראל למורשתו ותורתו ולהבטיח קירוב לבבות בין דתיים, חילונים, חרדים, אשכנזים, ספרדים וכל בית ישראל".

גם הרב דרוקמן, עליו הסתמך הגר"ע כאשר אמר שיש להרב סתיו, גם מתנגדים מבית, מוחה נגד הדברים: "אני מזועזע ביותר מהדברים הבוטים אמר בראיון לnrg יהדות, "אמנם בין רבני הציונות הדתית ישנם חילוקי דעות אבל כולם מאוחדים בזעזוע הקשה מדברי הרב עובדיה יוסף ומתקוממים נגד הדברים. איך אפשר לומר דברים כאלה על אדם שהוא לא מכיר ולא פגש מעולם. אלא כנראה שבין המסובבים את הגאון הרב עובדיה יוסף שליט"א ישנו גיחזי אחד או יותר".
הרב סתיו הרב דרוקמן רבנות פילוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד