י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יוצקים ברכה

כך נראה גביע הקודש המדובר עם חתימת הגר"ח קנייבסקי

רבים כבר זכו בגביע המקודש בחתימת ידו של מרן שר התורה בהגרלה של עמותת 'פתחיה' למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים • כל הרוכש 15 כרטיסים ישתתף בהגרלה הענקית על 'כל הקופה' ויקבל לידיו את הגביע המבורך

כך נראה גביע הקודש המדובר עם חתימת הגר"ח קנייבסקי
הגביע המבורך צילום: יח"צ

היין הוא סמל השפע, בכל שבת בכל חג, בכל חתונה, עם ישראל מברך על היין. את השפע והברכה, מחזיק הגביע.  הגביע שאל תוכו יוצקים את היין ומחזיקים אותו בזמן הברכה. הגביע יכול להיות גביע פשוט, יכול להיות גביע מכסף והוא יכול להיות גביע מיוחד במינו, הגביע עם חתימת ידיו של מרן שר התורה.

רוצים לקבל את הגביע הקדוש? לחצו כאן>>>>>

כל השפע מקבל משמעות אחרת, שיוצקים אותו לגביע שבו יש את החתימה הקדושה, חתימת התורה. גם אתם יכולים לזכות שהגביע הקדוש, ישכון בביתכם. גם אתם יכולים לזכות, לקדש בגביע שיש בו זיכרון של מסירות נפש לתורה. את הגביע הזה, תוכלו לקבל בקודש פנימה במעונו של מרן שר התורה. בחדר הקטן המלא יומם ולילה בתורה. בחדר ממנו יוצאות הברכות לכל עם ישראל, שם בחדר תקבלו את ברכת מרן שר התורה ואת הגביע הקדוש.


כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל את הגביע הקדוש מידיו של מרן שליט"א, הוא לרכוש 15 כרטיסים של הגרלת 'כל הקופה'. לעשות טוב למען הילדים המיוחדים, לזכות בגביע ובברכה ולהיכנס להגרלה מיוחדת שבה תוכלו לזכות בשקט כלכלי שיביא לכם את 'כל הקופה', דירה, רכב, משכורת לשנה. בנוסף תקבלו 15 כרטיסים להגרלת בונוס שווה במיוחד.

רוצים גם אתם את הגביע הקדוש בחתימת יד מרן שר התורה? לחצו כאן>>>>>

גביע מכסף פתחיה ילדים עם צרכים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד