י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
טרגדיות נוראיות

לא נתפס: שלושה אברכים הסתלקו לשמי מרום

רק במהלך התקופה האחרונה נוספו ארבעה עשר יתומים רכים שביום בהיר אחד נאלצו ללוות את אביהם או אימם בדרכם האחרונה. הלב מסרב להאמין, העיניים דומעות, אך כעת רגע לפני שהם קורסים הם מתחננים וזועקים לעזרה

לא נתפס: שלושה אברכים הסתלקו לשמי מרום
הרב צדוק והרב טרנטו ז"ל צילום: באדיבות המצלם

דבר כזה כבר זמן רב שלא נשמע במחוזותינו, טרגדיות נוראיות שכאלה כבר זמן רב שלא התרחשו כאן, אבל למרבה הצער רק בתקופה האחרונה נוספו ארבעה משפחות שנמצאות על סך קריסה, ארבעה משפחות שביום בהיר אחד איבדו את היקר להן מכל וכעת נמצאות על סף תהום, על סף משבר כלכלי ונוראי.

לחצו כאן לסיוע למשפחות>>

זה לא נתפס, רק במהלך התקופה האחרונה שלושה אברכים בשיא פריחתם הסתלקו לשמי מעלה לאחר שנות יסורים קשים ומרים. הם היו שלושה אברכים משכמם ומעלה, כאלה שהקדישו את כל חייהם לתורה ולעבודה אבל אז ביום בהיר אחד הם נלקחו בחטף לשמי מעלה מותירים כאן משפחות שבורות ורצוצות.

היה זה הרב החסיד רבי דוד סמסון, היה זה הרב הגאון רבי גיא גד צדוק והיה זה הרב החסיד רבי ניסים טרנטו שביום בהיר אחד הסתלקו לשמי מעלה. אם לא די בזה אזי גם האישה החשובה מרת חנה גיאת הסתלקה לשמי מעלה כשהיא מותירה אחריה ארבעה יתומים שלא יודעים כיצד לשרוד, לא יודעים כיצד להמשיך מכאן.

תחשבו על המשפחות המסכנות האלה, משפחות שנמצאות כרגע על סף משבר נוראי, משפחות אין להם מה לאכול - אין להם כיצד להתפרנס. אם לי די בשבר הנוראי של הפטירה הם נאלצים כעת להתמודד עם משבר כלכלי נוראי שלא מותיר להם הרבה ברירות, פשוט מאיים לחנוק אותם.

בסך הכל נותרו ארבעה עשר יתומים שבורים ורצוצים, תינוקות של בית רבן שלא טעמו טעם חטא, תנסו שנייה להיכנס לראש של הילדים האלה שבכזה גיל צעיר נאלצים לומר קדיש על אבא או אמא, תנסו לחשוב על המשפחות הללו שביום בהיר אחד נותרו ללא משענת - ללא גב. ללא אבא או אמא שיחבקו אותם - שיעזרו להם.

בהוראת גדולי ישראל הציבור כולו נקרא להירתם למען המשפחות הללו ולתרום 280 ש״ח כבר היום בכדי שיהיה להם כיצד לשרוד, בשביל שיהיה להם כיצד לעבור את התקופה הקשה והנוראית הזו. הסיפורים קורעי לב, מסמרי שיער, וזה ההזדמנות שלנו לעשות משהו למענם, למען היתומים - למען האלמנות השבורות. תורמים כעת ומצילים את המשפחות שנמצאות רגע לפני קריסה.

לחצו כאן לסיוע למשפחות>>

קופת העיר בני ברק ילדים יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד